تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
لیگ دسته اول فوتبال کشور:

نوار برد‌های چادرملو در خانه پاره شد

خیبر خرم‌آباد در یزد با نتیجه ۳ بر ۲ از سد چادرملو اردکان گذشت.

کد خبر: ۱۵۶۵۹۰
۱۲:۴۴ - ۱۰ مهر ۱۴۰۲

نوار برد‌های چادرملو در خانه پاره شد

 

دیدارنیوز ـ استان یزد: در یکی از بازی‌های حساس پنجمین هفته از لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر روز گذشته، یکشنبه نهم مهرماه چادرملو اردکان در خانه مقابل تیم خیبر خرم آباد صف آرایی کرد.

در این دیدار مهیج و جذاب شاگردان «سعید اخباری» در چادرملو اردکان، در دقیقه ۱۹ روی یک بازی حساب شده موفق شدند توسط «امیرحسین خدامرادی» به گل برسند.

اما این تنها گل نیمه نخست این دیدار نبود، و تیم خیبر خرم‌آباد موفق شد در دقیقه ۳۹ و ۴۲ با ایجاد دو موقعیت بر روی دروازه چادرملو به گل برسد.

«سجاد دانایی و مهرداد قنبری» گل‌های اول و دوم خیبر را به ثمر رساندند تا بازی با برتری دو بر یک میهمان در نیمه اول خاتمه یابد.

با شروع شدن نیمه دوم هر دو تیم تغییراتی را در ترکیب خود انجام دادند و در دقیقه ۵۶ این نیمه نیز «حمید طاهرخانی» موفق شد گل سوم را برای خیبر بزند تا اختلاف این دیدار به دو گل برسد.

شاگردان اخباری که نمی‌خواستند در این دیدار خانگی متحمل شکست شوند در دقیقه ۶۲ توسط «ابراهیم رضازاده» گل دوم را برای چادرملود به ثمر رساندند، اما ادامه تلاش‌های نماینده اردکان به جایی نرسید و این دیدار با نتیجه ۳ بر ۲ به سود شاگردان «رضا مهاجری» به پایان رسید.

با احتساب نتیجه این دیدار این اولین شکست چادرملو اردکان در لیگ دسته اول فوتبال کشور بود.

شاگردان «سعید اخباری» در هفته ششم در دیداری خارج از خانه مقابل تیم شهرآراز شیراز صف‌آرایی خواهند کرد.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی