تیتر امروز

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
زلنسکی عنوان کرد

نبرد کی‌یف علیه مسکو تضعیف نمی‌شود

ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین، روز یکشنبه در سخنرانی خود اعلام کرد که چیزی وجود ندارد که نبرد کی‌یف علیه مسکو را تضعیف کند.

کد خبر: ۱۵۶۵۸۷
۱۲:۳۳ - ۱۰ مهر ۱۴۰۲

زلنسکی: عزم ما در نبرد با روسیه تضعیف نمی‌شود

دیدارنیوز: این موضع زلنسکی، یک روز پس از تصویب لایحه بودجه موقت کنگره آمریکا که کمک به اوکراین را نادیده گرفت، اتخاذ شد.

رستم عمروف، وزیر دفاع اوکراین نیز جداگانه تاکید کرد که طی تماس تلفنی با لوید آستین، همتای آمریکایی خود، اطمینان خاطر در مورد تداوم کمک‌های نظامی بیشتر را دریافت کرده است.

عمروف در پلتفرم «ایکس» با استفاده از پرچم‌ها به جای نام کشورها نوشت: «آستین به من اطمینان داد که حمایت آمریکا از اوکراین «ادامه خواهد یافت» و «جنگجویان اوکراینی همچنان از حمایت قوی در میدان نبرد برخوردار خواهند شد.»

به نقل از العربیه، سخنگوی وزارت خارجه اوکراین گفت که کی‌یف با شرکای آمریکایی خود در جهت تضمین این موضوع کار می‌کند که طرح جدید بودجه، شامل تامین پول برای کی‌یف می‌شود و حمایت آمریکا همچنان پابرجاست.

زلنسکی، در یک سخنرانی ضبط شده به مناسبت تعطیلات روز مدافعان، مستقیماً به رای‌گیری در کنگره نپرداخت، اما عزم خود را برای نبرد تا کسب پیروزی تکرار کرد.

او اظهار داشت که هیچ کس نمی تواند ثبات اوکراین، قدرت تحمل و شجاعت این کشور را متوقف سازد.

تداوم نبرد تا روز پیروزی

زلنسکی با تاکید بر این که اوکراین تا روز پیروزی، دست از مقاومت و نبرد برنخواهد داشت، گفت: «با نزدیک‌شدن روزمره خود به آن (پیروزی) می‌گوییم: به نبرد هر قدرهم که هزینه‌ بردارد، ادامه خواهیم داد.»

این در حالی است که جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا یکشنبه اعلام کرد، جمهوری‌خواهان متعهد شده‌اند که از طریق رای‌گیری جداگانه به اوکراین کمک کنند و حمایت آمریکا تحت هیچ شرایطی نمی‌تواند متوقف شود.

از سویی اولگ نیکولنکو، سخنگوی وزارت خارجه، نیز طی اظهار نظری در «فیس‌بوک» ضمن تلاش برای اطمینان‌دهی به اوکراینی‌ها در مورد حمایت آتی آمریکا از این کشور، تأکید کرد که کمک‌های مالی تصویب‌شده قبلی، تحت تأثیر قرار نخواهند گرفت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی