تیتر امروز

تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
تقابل سرخ‌ها با الدحیل امشب در قطر

زلزله احتمالی در ترکیب پرسپولیس!

در فاصله چند ساعت تا شروع دیدار حساس سرخ‌های ایران برابر نماینده قطر، به نظر می‌رسد که یحیی گل‌محمدی سیمای ترکیب اصلی پرسپولیس برای دیدار با الدحیل را دستخوش تغییرات مهمی کند.

کد خبر: ۱۵۶۵۸۶
۱۲:۲۴ - ۱۰ مهر ۱۴۰۲

زلزله احتمالی در ترکیب پرسپولیس!

دیدارنیوز: پرسپولیس در دومین بازی‌اش در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا باید امشب (دوشنبه) از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران برابر الدحیل قطر قرار گیرد.

یحیی گل‌محمدی سرخ‌پوشان به دنبال آن است تا بتواند برای مسابقه حساس امشب بهترین ترکیب را چینش کند تا پرسپولیسی‌ها بتوانند به اولین امتیازات‌شان در فصل جدید رقابت‌های آسیایی دست پیدا کنند؛ به‌ویژه آنکه در صورت ناکامی در صدرنشینی، شاگردان گل‌محمدی باید برای صعود به عنوان تیم برتر دوم امتیازات مطلوبی را در قیاس با سایر رقبا داشته باشند.

یحیی گل‌محمدی برای چینش ترکیب تیمش در مسابقه امشب، چندین محدودیت دارد؛ از محرومیت میلاد سرلک تا عدم آمادگی ۱۰۰ درصدی وحید امیری و مهدی ترابی و البته شرایط نامشخص محمد عمری که در اردوی تیم امید آسیب دیده است. با توجه به این شرایط، احتمال تغییر و تحولات گسترده از سوی گل‌محمدی وجود دارد و این احتمال وجود دارد که به مانند دیدار با النصر عربستان که امید عالیشاه به نشست خبری پیش از بازی رفت، اما در ترکیب اصلی حضور نداشت، برای مسابقه امشب هم با وجود حضور در نشست خبری، وحید امیری در ترکیب اولیه حضور پیدا نکند.

کمترین تغییر در انتظار خط دفاع!

علیرضا بیرانوند امشب بار دیگر دروازه‌بان پرسپولیس خواهد بود و با وجود دریافت ۲ گل در دیدار با النصر عربستان، سرمربی سرخ‌پوشان برنامه‌ای برای تغییر در ساختار دفاعی تیمش ندارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، محمدحسین کنعانی‌زادگان و مرتضی پورعلی‌گنجی زوج خط دفاعی پرسپولیس خواهند بود و دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی هم به عنوان مدافعان راست‌وچپ در ترکیب اصلی سرخ‌پوشان به میدان می‌روند تا نیمکت‌نشینی گیورگی گولسیانی در پرسپولیس تمدید شود و او همچنان در حسرت حضور در ترکیب اصلی سرخ‌ها در فصل جدید بماند.

سروش و عالیشاه وارد می‌شوند؟

گل‌محمدی برای پر کردن جای خالی میلاد سرلک در ترکیب تیمش در نظر دارد تا به سروش رفیعی اعتماد کند و احتمالاً زوج خط هافبک پرسپولیس با حضور رفیعی در کنار مسعود ریگی چینش خواهد شد. در سمت راست، احتمالاً بار دیگر سعید صادقی وینگر تیم پرسپولیس خواهد بود، اما در سمت چپ شرایط متفاوت است و با توجه به عدم آمادگی ۱۰۰ درصدی مهدی ترابی، این احتمال وجود دارد که سرمربی سرخ‌پوشان به سراغ یک گزینه باتجربه برود و به امید عالیشاه میدان بدهد تا او کاپیتان احتمالی پرسپولیس در مسابقه امشب باشد.

در انتظار اولین حضور سلمانی در ترکیب اصلی پرسپولیس!

سرمربی پرسپولیس در خط حمله با توجه به مصدومیت وحید امیری و محمد عمری، گویا قصد ندارد روی این دو ستاره کلیدی ریسک کند و با توجه به عدم آمادگی ۱۰۰ درصدی نبیل باهویی، این مهاجم سوئدی هم فعلاً جایی در تفکرات یحیی گل‌محمدی ندارد. با توجه به این شرایط، احتمال ثبت اولین تجربه حضور یاسین سلمانی در ترکیب اصلی پرسپولیس در مسابقه امشب وجود دارد و شهاب زاهدی هم در قامت مهاجم هدف احتمالاً در ترکیب اولیه سرخ‌پوشان پایتخت قرار خواهد گرفت تا با تغییری قابل‌توجه نسبت به دیدار با النصر عربستان، زوج سلمانی و زاهدی در خط حمله پرسپولیس شکل گیرد!

ترکیب احتمالی پرسپولیس ایران مقابل الدحیل قطر: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، مسعود ریگی، سروش رفیعی، سعید صادقی، امید عالیشاه، یاسین سلمانی و شهاب زاهدی.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی