تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران توضیح داد

ماجرای بیهوش‌شدن دختر دانش‌آموز در مترو چه بود؟

درستی، مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران در مورد بیهوش شدن یک دانش آموز دختر در مترو توضیحاتی ارائه کرد.

کد خبر: ۱۵۶۵۸۲
۱۱:۴۵ - ۱۰ مهر ۱۴۰۲

ماجرای بیهوش‌شدن دختر دانش‌آموز در مترو چه بود؟

دیدارنیوز: مسعود درستی در مورد بیهوش شدن دانش آموز دختر در مترو گفت: در ساعت ۷ صبح روز یکشنبه نهم مهر ماه جاری، یک دختر دانش آموز ۱۶ساله در خط ۴ مترو در ایستگاه میدان شهدا به قصد عزیمت به مدرسه وارد قطار شده که به نظر می‌رسد با دو نفر هم مدرسه‌ای خود قرار داشته و با هم وارد قطار می‌شوند، لحظه ورود قطار به ایستگاه این سه نفر به سمت قطار حرکت می‌کنند و به طرف واگن انتهایی حرکت می‌روند و بنا به تصاویر دوربین‌های سکو، در لحظه ورود به قطار، این خانم تعادلش را احتمالا به دلیل افت فشار، از دست می‌دهد و زمین می‌خورد.

وی با بیان اینکه دقیقا در مقابل در ورودی قطار این اتفاق رخ می‌دهد بگونه‌ای که نصف بدنش در داخل قطار و نصف دیگر در بیرون از قطار بوده است و توسط همراهانش و سایر مسافران از قطار خارج می‌شود، ادامه داد: این فرد توسط همکارانم و یک مسافر دیگر قطار که احتمالا پزشک بوده، اقدامات اولیه درمانی بر روی وی آغاز و همزمان هم از اورژانس درخواست کمک می‌شود.

درستی با بیان اینکه تیم اورژانس هم بلافاصله در صحنه حاضر شده و پس از اقدامات اولیه و پایدار کردن وضعیت وی او را به بیمارستان منتقل کردند، گفت: این فرد در حال حاضر در یکی از بیمارستان‌های تهران تحت درمان است و امیدواریم هر چه سریعتر به آغوش خانواده بازگردد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا درگیری لفظی بین این مسافر و عوامل اجرایی مترو یا مسافران وجود داشته یا خیر تأکید کرد: فیلم‌های دوربین مداربسته این ایستگاه از ابتدای ورود این خانم مورد بازنگری قرار گرفت که هیچگونه درگیری لفظی و یا فیزیکی با مسافران و یا عوامل اجرایی مترو نداشته و به هیچ عنوان چنین چیزی وجود نداشته است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی