تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
بازی‌های آسیایی هانگژو

پایان ۲۲ سال خاطره ورزشی؛ آخرین پرتاب «حدادی»!

احسان حدادی، ملی‌پوش پرتاب دیسک کشورمان و رکورددار حضور در بازی‌های آسیایی اعلام کرد: امروز روزی است که چندین سال و چند ماه منتظرش هستیم و فکر می‌کنم ۲۰، ۲۲ سال خاطره از ورزش امروز تمام شود.

کد خبر: ۱۵۶۵۷۷
۱۱:۱۳ - ۱۰ مهر ۱۴۰۲

پایان ۲۲ سال خاطره ورزشی؛ آخرین پرتاب «حدادی»!

دیدارنیوز: ملی‌پوش پرتاب دیسک ایران گفت: امروز روزی‌ست که چند سال و چند ماه منتظرش هستیم و ۲۲ سال خاطره از ورزشی تمام می‌شود.

احسان حدادی، رکورددار حضور در بازی‌های آسیایی در مورد این بازی‌ها اظهار داشت: امروز روزی است که چندین سال و چند ماه منتظرش هستیم و فکر می‌کنم ۲۰، ۲۲ سال خاطره از ورزش امروز تمام شود.

رکورددار حضور در بازی‌های آسیایی درباره احتمال کسب مدال طلا و خداحافظی از دنیای ورزش گفت: امیدوارم روز خوبی باشد و فکر کنم آخرین حضورم در بازی‌های آسیایی باشد.

حسین توکلی، مربی بدنساز احسان حدادی درباره او گفت: احسان، شاگرد نیست و خودش استاد است. ما همراهش هستیم و کمکش می‌کنیم و هر کاری که از ما ساخته باشد دریغ نداریم. حضور داشتن در بازی‌های آسیایی خودش یک افتخار است. او ۴ مدال طلا دارد و امیدواریم که امروز به یک مدال دیگر برسد. این مدال، فارغ از هر رنگی که داشته باشد بسیار ارزشمند است. ما تلاش‌مان را کردیم و هر کاری که لازم بوده کردیم. امیدوارم امروز روز خوبی برایش باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی