تیتر امروز

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

امیرعبداللهیان: کودک‌کشی شاخصه اسرائیل است

حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران کودک‌کشی را شاخصه اسرائیل عنوان کرد و نوشت: از ابتدای سال ۲۰۲۳ تاکنون ۴۰ کودک فلسطینی توسط رژیم آپارتاید و جعلی اسرائیل به شهادت رسیدند.

کد خبر: ۱۵۶۵۷۶
۱۱:۰۸ - ۱۰ مهر ۱۴۰۲

امیرعبداللهیان: کودک‌کشی شاخصه اسرائیل است

دیدارنیوز: وزیر امور خارجه کشورمان کودک‌کشی را شاخصه اسرائیل عنوان کرد.

حسین امیرعبداللهیان در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ۲۳ سال از شهادت مظلومانه محمد الدره کودک بی‌گناه فلسطینی می‌گذرد و ۲۳ سال است که مادران فلسطینی هر شب داستان مقاومت او را در گوش فرزندانشان نجوا می‌کنند.

از ابتدای سال ۲۰۲۳ تاکنون ۴۰ کودک فلسطینی توسط رژیم آپارتاید و جعلی اسرائیل به شهادت رسیدند. کودک‌کشی شاخصه این رژیم است.

محمد الدره کودک ۱۲ ساله فلسطینی در جنایتی وحشتناک و در روز روشن از سوی نظامیان اسرائیلی به شهادت رسید، رخدادی که در اوج ایام انتفاضه دوم فلسطین (انتفاضه الاقصی) رخ داد.

این کودک ۱۲ ساله فلسطینی در آغوش پدرش به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی جان داد.

این جنایت وحشیانه در روز سی ام سپتامبر ۲۰۰۰ و در جریان انتفاضه الاقصی (انتفاضه دوم فلسطین) در روز روشن اتفاق افتاد که انتشار تصاویر آن از سوی خبرنگاران، جهان را تکان داد.

جنایت اسرائیلی‌ها در شرایطی رخ داد که محمد به همراه پدرش در حال عبور از خیابان صلاح الدین در نزدیکی شهرک صهیونیست‌نشین نیتساریم در غزه بود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی