تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
رادان اعلام کرد

مخالفت پلیس با توزیع کالای قاچاق در بازار

سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی با اشاره به اینکه پلیس مخالف توزیع کالای قاچاق در بازار است، گفت: قاچاق کالا مانند موادمخدر خانمان‌سوز است.

کد خبر: ۱۵۶۵۷۱
۱۰:۳۶ - ۱۰ مهر ۱۴۰۲

مخالفت پلیس با توزیع کالای قاچاق در بازار

دیدارنیوز: فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه قاچاق کالا مانند قاچاق مواد مخدر خانمان سوز است، گفت: ما مخالف توزیع کالای قاچاق در بازار با هر عنوانی هستیم.

سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی صبح امروز (دوشنبه) در میدان تیر فراجا در حاشیه مراسم امحای کالای قاچاق اظهار کرد: اگر فقط و فقط مسئله قاچاق را به دو گروه پلیس و قاچاقچیان تعریف کنیم، راه را به بیراهه رفته‌ایم؛ این حوزه فقط مبارزه با قاچاقچیان نیست.

وی افزود: باید دید که آیا پشت پرده قاچاقچیان کسانی هستند یا نه؛ اگر یکی از بعد‌های جنگ ترکیبی ضربه به معیشت مردم است باید توجه کنیم بحث مبارزه با قاچاق کالا صرفا مبارزه با فرد قاچاقی نیست.

رادان با بیان اینکه با مبارزه کالای قاچاق یعنی پنجه در پنجه استکبار گذاشته‌ایم، گفت: جنگ با استکبار تلاش شبانه‌روزی می‌خواهد و باید توأمان با امر قاچاق مبارزه کنیم.

فرمانده کل انتظامی بیان کرد: حمایت از تولید داخل، حمایت از سرمایه داخلی و افرادی که شاغل شده‌اند را باید به آن توجه کنیم.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا برگشتن کالای قاچاق به داخل و چرخه استفاده داخل مفید است یا خیر، گفت: اگر این کالا‌های قاچاق حتی به صورت مجانی در اختیار مردم قرار بگیرد یعنی قسمتی از تقاضا را ضربه می‌زنیم و در نهایت بازار عرضه ضربه می‌خورد و منجر به تعطیلی واحد‌های تولیدی می‌شود.

فرمانده کل انتظامی گفت: قاچاق کالا مانند قاچاق مواد مخدر خانمان‌سوز است و می‌تواند یک خانواده را از هم بپاشد.

وی تاکید کرد: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم یک قلم از اقلام قاچاق با هر توجیهی در بازار وارد شود و بخواهد نظم بازار را برهم زند.

رادان اضافه کرد: امروز یک هزار و ۳۰۰ تن کالای قاچاق به آتش کشیده و امحا می‌شود و ارزش ریالی این کالا‌ها بیش از ۵ هزار میلیارد تومان است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی