تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

حسینی توپ حذف تیم امید را به زمین پرسپولیسی‌ها انداخت

حسین حسینی، کاپیتان تیم فوتبال امید بعد از شکست مقابل هنگ‌کنگ و حذف عجیب ایران از بازی‌های هانگژو در چین، می‌گوید یکی از دلایل این ناکامی عدم حضور سه بازیکن پرسپولیس و سفر آنها به قطر برای بازی در لیگ قهرمانان آسیا است.

کد خبر: ۱۵۶۵۴۹
۱۹:۱۸ - ۰۹ مهر ۱۴۰۲

حسینی توپ حذف تیم امید را به زمین پرسپولیسی‌ها انداخت

دیدارنیوز: کاپیتان تیم فوتبال امید ایران عدم حضور سه بازیکن پرسپولیس در هانگژو را یکی از دلایل شکست مقابل تیم نه چندان مطرح هنگ‌کنگ قلمداد کرد!

سید حسین حسینی بعد از شکست مقابل هنگ‌کنگ و حذف تیم کشورمان از بازی‌های آسیایی، گفت: هنگ‌کنگ دفاعی بازی می‌کرد. ما خوب بازی کردیم، اما توپ‌های‌مان گل نشد و آن‌ها از یک موقعیت خود استفاده کردند و متاسفانه از مسابقات حذف شدیم.

وی افزود: شناخت زیادی از تیم امید نداشتم، اما از بازی با عربستان امیدوار شدم که بتوانیم موفق شویم. ما باید از حالا به فکر نسل بعدی فوتبال‌مان باشیم وگرنه در سال‌های آینده هم به همین شکل شکست خواهیم خورد.

حسینی درباره عدم انتظار فوتبال دوستان بابت حذف مقابل هنگ‌کنگ و وداع با مسابقات در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات، گفت: ما نباید فکر کنیم که دیگر کشور‌ها تلاش نکرده‌اند. ورزش و فوتبال ایران در این سال‌ها درجا زده است. ما روز‌های اول از نظر امکاناتی مشکلاتی را داشتیم که البته در ادامه حل شد، اما ورزش ایران برای پیشرفت توجه بیشتری نیاز دارد.

حسینی در پاسخ به این سوال که غیبت سه بازیکن پرسپولیس در ناکامی تیم فوتبال امید تاثیر داشت، گفت: صددرصد غیبت آن‌ها در شکست امروز تاثیر داشت و این اتفاقات مختص به این دوره نبوده و هیچوقت به تیم امید رسیدگی نشده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی