تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

«خاطره سازها» در تالار وحدت

گروه موسیقی «خاطره سازها» دو شب در تالار وحدت به اجرای کنسرت خواهد پرداخت؛ قاسم افشار، چنگیز حبیبیان، حمید غلامعلی و مهدی مقدم به عنوان خوانندگانی که پیشرو در آغاز موسیقی پاپ پس از انقلاب در کشور بودند در ۲ شب (۲۵ و ۲۶ مهر ماه ساعت ۲۱:۳۰) موسیقی‌های خاطره‌انگیز خود را برای علاقه‌مندان اجرا می‌کنند.

کد خبر: ۱۵۶۵۲۷
۱۲:۰۲ - ۰۹ مهر ۱۴۰۲

«خاطره سازها» در تالار وحدت

دیدارنیوز: تالار وحدت در دو شب میزبان گروه موسیقی «خاطره سازها» در قالب کنسرت نوستالژی‌های پاپ خواهد بود.

به نقل از روابط عمومی، کنسرت نوستالژی پاپ با هدف ادای احترام به پیشروان و قدردانی از پیشکسوتان موسیقی پاپ که زمینه‌ساز بروز و ظهور بسیاری از استعداد‌ها در این عرصه بودند و همچنین انتقال خاطرات خوب با خوانندگان پیشروی پاپ کشور برگزار می‌شود.

این کنسرت در عین حال فرصتی برای زنده شدن خاطرات نسل گذشته و آشنایی نسل جدید با خوانندگان پاپ پیشکسوت کشورمان است.

قاسم افشار، چنگیز حبیبیان، حمید غلامعلی و مهدی مقدم به عنوان خوانندگانی که پیشرو در آغاز موسیقی پاپ پس از انقلاب در کشور بودند در ۲ شب موسیقی‌های خاطره‌انگیز خود را برای علاقه‌مندان اجرا می‌کنند.

علی فرهنگی رهبر ارکستر و محمدرضا چراغعلی سرپرست این گروه خواهد بود. تالار وحدت ۲۵ و ۲۶ مهر ماه ساعت ۲۱:۳۰ میزبان این چهار خواننده قدیمی پاپ کشورمان خواهد بود.

علاقمندان از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۱۲ مهر با مراجعه به سایت ایران کنسرت می‌توانند اقدام به خرید بلیت کنند.

تهیه‌کنندگی کنسرت نوستالژی پاپ را سجاد عزیزی آرام برعهده دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی