تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

عطایی بعد از شکست والیبال چه گفت؟

بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال مردان کشورمان پس از شکست برابر آلمان در انتخابی المپیک پاریس گفت: همه بازیکنان تلاش خود را انجام دادند و فکر می‌کنم که خستگی روی تیم اثر گذاشت.

کد خبر: ۱۵۶۵۱۱
۰۹:۳۳ - ۰۹ مهر ۱۴۰۲

عطایی بعد از شکست والیبال چه گفت؟

دیدارنیوز: سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: همه بازیکنان تلاش خود را انجام دادند و فکر می‌کنم که خستگی روی تیم اثر گذاشت. اگر توجه کرده باشید من از تمام بازیکنان استفاده کردم.

بهروز عطایی پس از واگذاری نتیجه مقابل آلمان اظهار کرد: مسابقه بسیار دشواری بود. معمولاً در مسابقات اول شرایط برای همه تیم‌ها سخت است. فکر می‌کنم که تیم آلمان بازی بهتری انجام داد. ایران در دریافت و حمله خوب نبود و حریف توانست خود را به ما تحمیل کند. ضمن اینکه تیم ایران امروز در دفاع و توپ‌گیری پرخطا ظاهر شد.

وی در ادامه تاکید کرد: بازیکنان ایران سرویس‌های خوبی زدند و این موضوع باعث شد که خیلی از توپ‌های حریف به شکل های‌بال در بیاید، ولی بلند زن‌های آلمان همین توپ‌ها را تبدیل به امتیاز کردند که تیم ایران در این امر ناکام بود. همه بازیکنان تلاش خود را انجام دادند و فکر می‌کنم که خستگی روی تیم اثر گذاشت. اگر توجه کرده باشید من از تمام بازیکنان استفاده کردم، چون حس کردم که توان بدنی تیم به شدت تحلیل رفته، ولی این تغییرات اثر خود را نداشت و کار دشوار شد.

عطایی در پایان افزود: امیدوارم که در بازی‌های بعدی وضعیت بهتر شود. مهم این است که بازیکنان تمام تلاش خود را انجام دادند. بعد از ست دوم خستگی در تیم کاملاً مشخص بود و این اثر نامطلوبی روی تیم گذاشت. انشاالله در بازی‌های بعدی وضعیت بهتر خواهد شد. تلاش خودمان را انجام دادیم و این برای من اهمیت زیادی دارد. البته این بدان معنا نیست که تیم ایران ضعف نداشت. قطعاً در بخش تهاجمی ضعف داشتیم که سعی می‌کنیم در ادامه آن را به حداقل برسانیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی