تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
مسابقات والیبال انتخابی المپیک ۲۰۲۴

ایران یک - آلمان ۳؛ بچه‌های خسته!

تیم ملی والیبال مردان کشورمان در اولین بازی خود در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۴ برابر آلمان به میدان رفت و با نتیجه ۳ بر یک تن به شکست داد.

کد خبر: ۱۵۶۵۰۱
۰۸:۰۱ - ۰۹ مهر ۱۴۰۲

.

دیدارنیوز: تیم ملی والیبال ایران که از خستگی سفر طولانی هانگژو تا برزیل رها نشده بود در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های انتخابی المپیک پاریس مغلوب آلمان شد.

به نقل از سایت فدراسیون والیبال، رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس در گروه مردان از ۸ تا ۱۶ مهرماه ۱۴۰۲ به میزبانی سه کشور برزیل، چین و ژاپن برگزار می‌شود.

تیم ملی والیبال ایران در چارچوب این رقابت‌ها شنبه شب هشتم مهر به مصاف آلمان رفت و سه بر یک مغلوب این تیم شد.

شاگردان بهروز عطایی در ست دوم این مسابقه ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسیدند، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۲۱ مغلوب شدند تا در نخستین گام مسابقات انتخابی مغلوب آلمان شوند.

تیم ملی والیبال ایران این مسابقه را با ترکیب سید محمد موسوی، محمد طاهر وادی، امیرحسین اسفندیار، شهروز همایونفرمنش، محمد، ولی زاده، امین اسماعیل‌نژاد و محمدرضا حضرت‌پور (لیبرو) آغاز کرد. مبین نصری، صابر کاظمی، پوریا حسین‌خانزاده و جواد حیدری دیگر بازیکنان ایران در این مسابقه بودند که با نظر بهروز عطایی به میدان رفتند.

ایران یک - آلمان ۳؛ بچه‌های خسته!

دنی فرانسیسکو سسپدس لاسی از جمهوری دومینیکن و لوییز گراردو ماسیاس از مکزیک داوران اول و دوم این مسابقه بودند.

جدال ایران و آلمان در حالی برگزار شد که ملی‌پوشان کشورمان بعد از سفری ۶۰ ساعته از هانگژو به ریودوژانیرو، یک روز قبل از شروع مسابقات به محل برگزاری مسابقات رسیدند و برد برابر آلمان با توجه به خستگی بازیکنان به نظر غیر ممکن بود.

تیم ملی والیبال آلمان که مدال نقره بازی‌های المپیک ۱۹۷۲ مونیخ را نیز در پرونده کاری خود دارد، در شهر ریودوژانیرو به دنبال کسب پنجمین سهمیه خود در این رویداد مهم جهان است. این تیم در سال ۲۰۰۸ به مقام نهم مشترک و در سال ۲۰۱۲ به رتبه پنجم مشترک مسابقات والیبال مردان بازی‌های المپیک دست یافت.

آلمانی‌ها سابقه ۱۲ دوره حضور در رقابت‌های جهانی و قهرمانی جهان در سال ۱۹۷۰ و مدال برنز جهان سال ۲۰۱۴ را در گنجینه افتخارات خود دارند.

این مسابقه دهمین دیدار دو تیم ایران و آلمان در طول تاریخ بود که ششمین برد را برای آلمانی‌ها به ارمغان داشت.

مسابقات والیبال گروه نخست انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه امروز به وقت تهران با رقابت دو تیم برزیل و قطر آغاز شد که میزبان در سه ست متوالی موفق به شکست قطر شد.

در دیگر دیدار این گروه تیم ملی والیبال ایتالیا سه بر یک جمهوری چک را از پیش رو برداشت.

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در این رقابت‌ها از ساعت سه بامداد روز دوشنبه دهم مهرماه به وقت تهران به مصاف اوکراین می‌رود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی