تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
پس از ناکامی در کسب مدال بازی‌های آسیایی عنوان شد

انتقاد تفتیان از مسوولان؛ آقایان به هانگژو آمدند، اما مربی‌ام نه!

حسن تفتیان، سریع‌ترین دونده مرد ایران در فینال دوی ۱۰۰ متر بازی‌های آسیایی هانگژو به جایگاهی بهتر از چهارمی نرسید و دستش از کسب مدال کوتاه ماند. او پس از این رقابت به انتقاد از مسوولان فدراسیون دوومیدانی پرداخت و گفت که آن‌ها به هانگژو آمده‌اند، اما مربی تخصصی‌اش نه.

کد خبر: ۱۵۶۴۹۰
۱۸:۰۰ - ۰۸ مهر ۱۴۰۲

تفتیان

دیدارنیوز: حسن تفتیان بعد از چهارمی در دوی ۱۰۰ متر بازی‌های هانگژو گفت: بدون مربی در این مسابقات شرکت کردم، اما مسئولان فدراسیون آمده‌اند و مربی تخصصی ورزشکار نه.

حسن تفتیان در فینال دوی ۱۰۰ متر بازی‌های آسیایی هانگژو به رقابت با دیگر دونده‌ها پرداخت و در یک قدمی مدال با ثبت زمان ۱۰.۱۴ ثانیه چهارم شد.

تفتیان در مورد مسابقه خود گفت: کار ما در دوومیدانی با صدم ثانیه‌هاست که خیلی سخت است. تمام تلاشم را کردم و حتی بیشتر از توانم تلاش کردم، اما جنگ نابرابری است.

او به شرایط دونده‌های سایر کشور‌ها اشاره کرد و گفت: شرایط آماده سازی آن‌ها قابل قیاس با من نیست. دوستان به من می‌گویند تو ارتش یک نفره‌ای که باید خودت پول اردو بدهی، خودت اردو بروی و تمرین کنی.

تفتیان با بیان اینکه ۹۰ درصد سهمیه المپیکم قطعی است، تاکید کرد: با این حال باید برای کسب ورودی بیشتر تلاش کنم. الان نمی‌خواهم با ناراحتی و هیجان‌زده تصمیم بگیریم.

اودر مورد نبودن مربی‌اش در بازی‌ها گفت: مربی من اینجا نبود و در یکی دو اردوی آخر شرایط خوبی نداشتم. مجبور شدم به ایران برگردم که همه این‌ها تاثیرگذار بود. رئیس و مسئولان فدراسیون اینجا بودند، اما مربی تخصصی ورزشکار نبود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی