تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

انتقاد یک نماینده از خودروسازان؛ به دنبال گرانی هستید!

کیومرث سرمدی واله، نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که خودروسازان محصولات خود را انبار کرده و به دنبال مجوز افزایش قیمت خودرو هستند.

کد خبر: ۱۵۶۴۸۶
۱۷:۱۱ - ۰۸ مهر ۱۴۰۲

انتقاد یک نماینده از خودروسازان؛ به دنبال گرانی هستید!

دیدارنیوز: نماینده اسدآباد در مجلس یازدهم با بیان اینکه خودروسازان در بازار در حال گروکشی از مردم هستند، گفت: وزارت صمت به جهت به گردن نگرفتن سامانه یکپارچه خودرو در حال تکرار تجربه شکست خورده حذف رانت در بازار خودرو است.

کیومرث سرمدی واله در جلسه علنی نوبت عصر امروز (شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲) مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت نابسامان وضعیت صنعت خودرو عنوان کرد: امروز خودروسازان در بازار در حال گروکشی از مردم هستند. وزارت صمت به جهت به گردن نگرفتن سامانه یکپارچه خودرو در حال تکرار تجربه شکست خورده حذف رانت در بازار خودرو است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس یازدهم اضافه کرد: خودروسازان امروز با کاهش عرضه خود در بازار و تاخیر در تحویل خودرو‌ها به دنبال ایجاد اخلال در بازار خودرو هستند. خبر‌ها حاکی از این موضوع است که انبار و پارکینگ خودروسازان مملو از محصولات تولید شده است، اما خودرو‌هایی که در قالب قرعه کشی تعهد شده تحویل مردم نمی‌شود و به دنبال مجوز افزایش قیمت خودرو هستند.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی