تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.
تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.
وزیر کشور دولت سیزدهم مدعی شد

همه طیف‌ها در پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس شرکت کردند

احمد وحیدی، وزیر کشور دولت سیزدهم مدعی شد که همه طیف‌های فکری در پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس شرکت کرده‌اند.

کد خبر: ۱۵۶۴۸۳
۱۷:۰۱ - ۰۸ مهر ۱۴۰۲

همه طیف‌ها در پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس شرکت کردند

دیدارنیوز: وزیر کشور گفت: همه طیف‌های فکری در پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس شرکت کردند.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، احمد وحیدی در همایش اعضای هیئت‌های نظارت استانی سراسر کشور که با عنوان «انتخابات قوی، منظم و موثر» در مشهد مقدس برگزار شد، با بیان این‌که امسال قله حرکت ما بحث انتخابات است، گفت: انتخابات‌ها رویداد‌های حساسی در سرنوشت کشور هستند و همیشه انتخابات اهمیت زیادی پیدا می‌کند، اما امسال این انتخابات یک ویژگی خاصی دارد.

وی ادامه داد: چهار راهبرد انتخاباتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بسیار مهم است، اما بحث مشارکت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وزیر کشور با بیان اینکه بحمدالله مجریان و ناظران تعامل خوبی با یکدیگر دارند، گفت: امروز مسئولیت بزرگی (انتخابات) بر گردن ما قرار گرفته که انجام این امر نیازمند مجاهدت بزرگی است.

وحیدی به برخی ادعا‌ها مبنی بر اینکه مردم از انتخابات ناامید و منزوی شده‌اند، اشاره و تاکید کرد: ثبت‌نام حدود ۴۹ هزار نفر در مرحله پیش ثبت‌نام که از همه طیف‌های فکری هستند، نشان داد که اینگونه نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بند‌هایی از سیاست‌های کلی انتخابات ابلاغی رهبر معظم انقلاب گفت: بسترسازی برای اجرایی شدن این سیاست‌ها از وظایف ماست که باید در این راستا تلاش کنیم.

وزیر کشور تاکید کرد: باید هنجار‌های انتخابات را در فرهنگ عمومی نهادینه کنیم؛ چراکه نظام ما یک نظام مردم‌سالار و موجب افتخار ماست.

وحیدی در پایان انتخابات را امانت سنگینی دانست و خاطرنشان کرد: این امانت سنگین امروز برعهده ماست که ان‌شاءالله امین خوبی باشیم و انتخابات نمونه‌ای برگزار کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی