تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
باران جریمه و خبرهای بد برای آبی‌ها ادامه دارد

شوک بزرگ به استقلال؛ محکومیت ۸۰۰ هزار دلاری!

ظاهرا قرار نیست باشگاه استقلال به ساحل آرامش برسد و نحوه بستن قرارداد‌ها در این باشگاه همچنان بدهی‌های سنگینی را به بار می‌آورد. دقایقی پیش خبر رسید که استقلال در پرونده شکایت رافائل سیلوا مدافع برزیلی سابق خود مبلغ سنگین ۸۰۰ هزار دلار جریمه شده است!

کد خبر: ۱۵۶۴۷۱
۱۳:۳۶ - ۰۸ مهر ۱۴۰۲

شوک بزرگ به استقلال؛ جریمه ۸۰۰ هزار دلاری!

دیدارنیوز: فیفا باشگاه استقلال را در پرونده شکایت مدافع برزیلی فصل گذشته این باشگاه محکوم کرد.

رافائل سیلوا مدافع برزیلی فصل گذشته تیم فوتبال استقلال به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش از این باشگاه به فیفا شکایت کرده بود. فیفا در هفته گذشته، رأی این پرونده را اعلام و باشگاه استقلال را به پرداخت ۸۰۰ هزار دلار بابت مطالبات سیلوا محکوم کرد.

سیلوا در این شکایت خواهان ۳۰۰ هزار دلار از مطالبات فصل گذشته به اضافه ۵۰۰ هزار دلار قرارداد فصل آینده و همچنین پاداش‌ها شده بود. باشگاه استقلال که پیش از این دفاعیات خود را ارسال کرده بود، با در نظر گرفتن حق و حقوق عقب‌افتاده سیلوا به برخی آپشن‌ها از جمله پاداش‌ها به رأی فیفا اعتراض کرد.

مدافع برزیلی سابق استقلال در نیم‌فصل دوم لیگ بیست‌ویکم به جمع آبی‌پوشان پیوست و در پایان فصل گذشته با فسخ قراردادش از این تیم جدا شد. سیلوا در صورتی که برای امسال به تیم جدیدی می‌پیوست تنها می‌توانست ۳۰۰ هزار دلار از استقلال پول بگیرد، ولی با توجه به خانه‌نشینی‌اش به مانند آندره‌آ استراماچونی دنبال غرامت کل قرارداد خود با باشگاه استقلال است.

باشگاه استقلال علاوه بر اعتراض به پرونده سیلوا به پرونده شکایت ریکاردو ساپینتو و دستیارانش و عزیزبک آمانوف نیز اعتراض کرده است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی