تیتر امروز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
در پلتفرم «تماشاخونه» عرضه شد

«بزرگ‌ترین سرقت‌های تاریخ» را تماشا کنید

مستند سریالی «بزرگ‌ترین سرقت‌های تاریخ» در ۸ قسمت به صورت رایگان و با زیرنویس اختصاصی در پلتفرم «تماشاخونه» قابل مشاهده است.

کد خبر: ۱۵۶۴۶۶
۱۲:۳۶ - ۰۸ مهر ۱۴۰۲

«بزرگ‌ترین سرقت‌های تاریخ» در شبکه نمایش خانگی

دیدارنیوز: مستند سریالی «بزرگ‌ترین سرقت‌های تاریخ» History's Greatest Heists به کارگردانی مشترک برندان گابریل مورفی و کایران مورفی و میزبانی پیرس برازنان با زیرنویس اختصاصی و به صورت رایگان در شبکه نمایش خانگی از پلتفرم «تماشاخونه» عرضه شد.

به نقل از روابط عمومی، پلتفرم «تماشاخونه» مجموعه‌ای از آثار سینمای ایران و جهان را به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار داده و این روز‌ها مستند سریالی «بزرگ‌ترین سرقت‌های تاریخ» یکی از آثاری است که در این مجموعه عرضه شده است.

«بزرگ‌ترین سرقت‌های تاریخ» به روایت پیرس برازنان و کارگردانی مشترک برندان گابریل مورفی و کایران مورفی مستندی آمریکایی محصول ۲۰۲۳ در ژانر جنایی است که قسمت اول آن توسط شبکه History Channel منتشر شده است. در فصل اول این مستند در ۸ قسمت به بررسی و تصویر کردن بزرگ‌ترین عملیات‌های سرقت در طول تاریخ پرداخته که از لحاظ داستانی و تاریخی جذابیت دارد.

سرقت هنری موزه گاردنر، دزدی الماس بلژیک آنتورپ و دیگر سرقت‌های بزرگ تاریخ با استفاده از سرگرمی‌های دراماتیک، داستان سرایی پویا و جلوه‌های بصری پیشرفته، در کنار گزارش‌های شاهد اول شخص از افرادی که آنجا بودند، از داستان‌هایی است که در این‌مستند به آن پرداخته شده است. هر قسمت از این مستند به طرح‌های پیچیده و جسارت مغز متفکران جنایتکار می‌پردازد که چطور از طریق فناوری‌های پیشرفته دست به سرقت‌های بزرگ زده اند.

در این مستند افرادی، چون پیرس برازنان، استر لادلو، ویلیام سیبلی، بابی ویلیامز، برنت پیچا، رایان بنسون، جیسون هورتون و رائول لاوت حضور دارند.

مستند سریالی «بزرگ‌ترین سرقت‌های تاریخ» که امتیاز ۷.۶ را در سایت IMDb به دست آورده در ۸ قسمت به صورت رایگان و با زیرنویس اختصاصی در پلتفرم «تماشاخونه» قابل مشاهده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی