تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
با برتری مقابل تایلند در بازی‌های آسیایی رقم خورد

صعود راحت‌ امیدها

تیم ملی امید فوتبال ایران دقایقی پیش در مرحله یک‌هشتم نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو، به مصاف تایلند رفت و با برتری ۲ بر صفر به مرحله بعدی صعود کرد.

کد خبر: ۱۵۶۳۷۸
۱۴:۰۰ - ۰۵ مهر ۱۴۰۲

صعود راحت‌ امیدها

دیدارنیوز: تیم فوتبال امید کشورمان با برتری مقابل تایلند راهی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال بازی‌های آسیایی هانگژو چین شد.

تیم فوتبال امید ایران از ساعت ۱۲ امروز (چهارشنبه - به وقت ایران) در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال بازی‌های آسیایی هانگژو چین به مصاف تایلند رفت و با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. ارسلان مطهری (۱۴) و یاسین سلیمانی (۸۲ - پنالتی) گل‌های ایران را در این دیدرا به ثمر رساندند.

صعود راحت‌ امیدها

شاگردان رضا عنایتی در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال با برنده دیدار فلسطین و هنک‌کنگ بازی خواهد کرد.

ترکیب ایران: سیدحسین حسینی، سینا شاه‌عباسی (۸۰ - یاسین سلیمانی)، سیدمجید نصیری، محمد خدابنده‌لو، امیر جعفری (۸۷ - آریا برزگر)، سامان تورانیان، حسین گودرزی، امید حامدی‌فر (۴۶ - فردین یوسفی)، محمد عمری (۶۲ - محمدحسین اسلامی)، مهدی ممی‌زاده (۸۷ - محمدرضا غبیشاوی) و ارسلان مطهری.

صعود راحت‌ امیدها

در این دیدار آنوساک و فیتاک از تایلند و امید حامدی‌فر، مجید خدابنده‌لو و یاسین سلمانی از ایران از داور کارت زرد دریافت کردند.

مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، مهدی گودرزی و غلامرضا شعبانی‌بهار، اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک از نزدیک نظاره‌گر دیدار امید ایران مقابل تایلند بودند.

صعود راحت‌ امیدها

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی