تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
امین اسماعیل‌نژاد پس از قهرمانی والیبال در هانگژو اعلام کرد

این طلا تقدیم به مردم

امین اسماعیل‌نژاد، قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: مدال خوش رنگ مسابقات والیبال بازی‌های آسیایی را تقدیم مردم عزیز کشورم می‌کنم.

کد خبر: ۱۵۶۳۳۴
۱۸:۳۲ - ۰۴ مهر ۱۴۰۲

این طلا تقدیم به مردم

دیدارنیوز: امین اسماعیل‌نژاد بعد قهرمانی تیم ملی والیبال ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو، افزود: خدا را شکر می‌کنم بعد از این همه تلاشی که انجام دادیم، به مدال طلا و قهرمانی رسیدیم. این مدال خوش رنگ را تقدیم به همه مردم عزیز کشورم می‌کنم. امیدوارم با همین روحیه بتوانیم وارد رقابت‌های انتخابی المپیک شویم و بهترین نتایج ممکن را کسب کنیم.

او درباره جو سالن و تشویق هواداران چینی، تاکید کرد: خوشبختانه یا متاسفانه چینی‌ها واقعاً تماشاگران خوبی دارند. فرقی نمی‌کند که تیم آن‌ها عقب باشد یا از حریف جلو بیافتد، آن‌ها همیشه تشویق خودشان را انجام می‌دهند. خدا را شکر که توانستیم بازی را کنترل کنیم و با موفقیت و قهرمانی از زمین خارج شویم.

قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران درباره پرواز تیم به برزیل گفت: پرواز بسیار سختی است و بیش از یک روز در راه هستیم. با اینکه شرایط دشوار است و دو روز قبل از مسابقات به برزیل می‌رسیم، امیدوارم بتوانیم خیلی زود ریکاوری کرده و با بهترین شرایط به بازی اول برسیم.

تیم ملی والیبال ایران بالافاصله پس از کسب مقام قهرمانی بازی‌های آسیایی هانگژو و شرکت در مراسم اختتامیه و اهدای مدال، راهی برزیل می‌شود تا در رقابت‌های انتخابی المپیک پاریس شرکت کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی