تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

جشن عاطفه‌ها در مدارس مشهد

با حضور قائم مقام کمیته امداد خراسان رضوی امروز ۴ مهر ماه زنگ جشن عاطفه‌ها در مدرسه حضرت زینب (س) مشهد نواخته شد.

کد خبر: ۱۵۶۳۱۴
۱۳:۱۵ - ۰۴ مهر ۱۴۰۲

جشن عاطفه‌ها در مدارس مشهد

دیدارنیوز: این کمک‌ها بین دانش آموزان نیازمند سراسر استان توزیع خواهد شد.

سید مصطفی موسوی ازغندی امروز در مراسم نمادین زنگ عاطفه‌ها که در مدرسه مصلی نژاد حضرت زینب (س) نواخته شد، با تبریک هفته دفاع مقدس، اظهارداشت: اگر امروز می‌توانیم مراسم جشنی برگزار کنیم و در امنیت به سر ببریم مدیون خون شهدایی هستیم که در ۸ سال جنگ تحمیلی به دفاع از این مرز و بوم برخاستند و هنوز جنگ تمام نشده و امروز دشمن تلاش می‌کند جلو پیشرفت کشور را با ترور دانشمندان و نخبگان بگیرد.

قائم مقام کمیته امداد خراسان رضوی خطاب به دانش آموزان بیان کرد: کمک‌های شما موجب می‌شود دوستان شما نیز از امکانات برای تحصیل در سال جدید بهره‌مند شوند.

وی گفت: یکی از رسالت‌های کمیته امداد، کمک به دانش آموزان تحت حمایت است و در این راستا با برنامه ریزی انجام شده امسال حدود ۴۰ میلیارد تومان به تحصیل دانش آموزان نیازمند کمک می‌شود.

موسوی ازغندی تصریح کرد: این کمک‌ها در قالب کمک‌های مردمی و تحصیلی توسط مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد بین دانش آموزان نیازمند سراسر استان توزیع خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از همه خانواده‌ها و دانش آموزان جهت کمک به دانش آموزان تحت حمایت، گفت: بدانید کمک‌های شما هر چند اندک، وقتی جمع شود اتفاقات بزرگی را رقم می‌زند.

قائم مقام کمیته امداد خراسان رضوی دانش آموزان را آینده سازان کشور عنوان کرد و تصریح کرد: کمک‌های شما موجب می‌شود تا دانش آموزان تحت حمایت امداد با حضور در مدارس استعداد‌های برتر در کنکور رتبه‌های بالا کسب نمایند، این اتفاق به کمک شما رخ داده و کمک‌های شما کار‌های بزرگی انجام می‌دهد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی