تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
وزارت صمت اعلام کرد

بهانه خودروسازان برای لغو گارانتی شوخی است!

حمید محله‌ای، مدیرکل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت اعلام کرد: اینکه برخی خودروسازان، چنانچه شیشه خودرو دودی شده باشد یا کفی آن سه‌بعدی نصب شده باشد، از گارانتی سرباز می‌زنند و آن را قبول نمی‌کنند، به هیچ عنوان صحت ندارد و ممکن هست که شوخی باشد.

کد خبر: ۱۵۶۲۹۷
۱۰:۳۳ - ۰۴ مهر ۱۴۰۲

وزارت صمت: بهانه خودروسازان برای لغو گارانتی شوخی است!

دیدارنیوز: مدیرکل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت ضمن تشریح تعهدات خودروسازان به انجام گارانتی، از پیوستن همه خودروسازان داخلی به سامانه ملی گارانتی تا پایان ماه جاری خبر داد و تاکید کرد که بهانه‌های خودروسازان برای گارانتی، یک شوخی است.

حمید محله‌ای شب گذشته (دوشنبه شب) با حضور در یک برنامه تلویزیونی، ضمن اشاره به اینکه خودرو به این "سامانه ملی گارانتی" اضافه شده است، اظهار کرد: خودرو به این سامانه اضافه شده، اما هنوز خودرو سازان داخلی در این سامانه حضور ندارند؛ بر این اساس خودروسازان داخلی در فرآیند کار قرار گرفته و برای این منظرر بایستی شبکه خود را معرفی کنند؛ سپس شبکه آن‌ها ارزیابی و تایید می‌شود و در سامانه درج خواهد شد.

مدیر کل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت خاطرنشان کرد: البته باید گفت که عدم حضور فعلی این خودروسازان در این سامانه، به معنای نداشتن گارانتی خودرو نیست؛ خودرو‌های داخلی همگی تا ۶۰ هزار کارکرد و به مدت سه سال دارای گارانتی هستند (در این سه سال خدمات به صورت رایگان ارائه می‌شود و پس از آن، خدمات پس از فروش با اخذ مبالغ از مشتری صورت می‌گیرد). ضمن اینکه خودروسازان داخلی تا پایان مهر به سامانه ملی گارانتی وارد خواهند شد.

وی افزود: فرآیند ورود خودروسازان به سامانه انجام شده و در حال اخذ اطلاعات آن‌ها هستیم. سامانه گارانتی مجموعه تعهداتی است که خودروساز به مردم ارائه می‌کند؛ البته گارانتی‌ها دارای مغایرت‌هایی هم هستند که در حال بررسی برای رفع این مغایرت‌ها هستیم. ضمن اینکه ارتباط میان سامانه‌های شرکت‌ها با سامانه گارانتی نیز در حال ایجاد و فراهم شدن است.

این مقام مسئول در وزارت صمت گفت: اینکه برخی خودروسازان، چنانچه شیشه خودرو دودی شده باشد یا کفی آن سه‌بعدی نصب شده باشد، از گارانتی سرباز می‌زنند و آن را قبول نمی‌کنند، به هیچ عنوان صحت ندارد و ممکن هست که شوخی باشد؛ اما اگر مشتریان گزارش و شکایتی در این زمینه داشته باشند، حتما مورد پیگیری و رسیدگی توسط دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت قرار خواهد گرفت.

نظارت بر گارانتی بایستی تقویت شود

مدیر کل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت تاکید کرد: فرآیند نظارت بر گارانتی در کشور بایستی تقویت شود؛ افراد می‌توانند در این سامانه شکایت خود را ثبت کنند و ظرف یک هفته نیز به این شکایت‌ها رسیدگی خواهد شد. لازم است که دستگاه‌های نظارتی هم باید به وزارت صمت کمک کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی