تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

اجلاس خبرگان رهبری/ جنتی: همه‌چیز باید امن و امان باشد

در دوازدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری، احمد جنتی، رئیس مجلس خبرگان گفت: همه‌چیز مردم باید در جامعه در امن و امان و سلامت باشد، جامعه اسلامی باید چنین باشد. باید هرچه می‌توانیم اسلامیت این جامعه را حفظ کنیم.

کد خبر: ۱۵۶۲۸۸
۰۹:۲۳ - ۰۴ مهر ۱۴۰۲

اجلاس خبرگان رهبری/ جنتی: جامعه اسلامی باید سلامت باشد

دیدارنیوز: دوازدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری (دوره پنجم) در محل ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی در تهران آغاز شد.

این اجلاس با سخنرانی افتتاحیه احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود و در ادامه جمعی از اعضای این مجلس در نطق‌های پیش از دستور دیدگاه‌های خود درباره مسائل روز کشور را بیان می‌کنند.

این اجلاس به مدت دو روز - چهارم و پنجم مهر - و در نوبت‌های صبح و عصر ادامه می‌یابد.

مجلس خبرگان هرساله در جریان برگزاری این اجلاس از یک مسئول کشوری یا لشکری برای حضور و ارائه گزارش به اعضای خبرگان دعوت می‌کند. در اجلاس اسفند سال گذشته باتوجه به وضعیت اقتصادی کشور و مشکلات معیشتی مردم، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد برنامه‌های اقتصادی دولت را برای خبرگان تشریح کرده بود.

در اجلاس قبلی انتخابات هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری برگزار شد و جنتی بار دیگر با رأی اعضا به‌عنوان رئیس انتخاب شد. بر اساس رای اعضاء، سیدابراهیم رئیسی و سیدهاشم حسینی بوشهری به‌عنوان نواب اول و دوم رئیس و سیداحمد خاتمی و عباس کعبی نیز مجدداً به‌عنوان منشیان هیئت رئیسه انتخاب شدند.

عصر روز چهارشنبه - پنجم مهر - نیز دوازدهمین اجلاس خبرگان رهبری با قرائت بیانیه‌ای به کار خود پایان خواهد داد.

جنتی: جامعه اسلامی باید امن و سلامت باشد

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: همه‌چیز مردم باید در جامعه در امن و امان و سلامت باشد، جامعه اسلامی باید چنین باشد. باید هرچه می‌توانیم اسلامیت این جامعه را حفظ کنیم.

احمد جنتی در نطق افتتاحیه دوازدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه همیشه باید پشتیبان راه شهدا باشیم و هرکس شهید می‌شود در همین راه و تجلیل از آن قرار دارد، اظهار کرد: ما دین‌مان اسلام است و جامعه اسلامی نیز یک جامعه امن و سلامت است. آبرو و اخلاق و اموال مردم باید در این جامعه حفظ شود.

رئیس مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: همه‌چیز مردم باید در جامعه در امن و امان و سلامت باشد، جامعه اسلامی باید چنین باشد. باید هرچه می‌توانیم اسلامیت این جامعه را حفظ کنیم.

وی افزود: جامعه اسلامی باید حیثیت مردم را حفظ کند. ما باید قدر سلامت جامعه را بدانیم و از آن دفاع کنیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی