تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
در وزارت ارتباطات دولت رئیسی چه خبر است؟

قطعی و اختلال ادامه‌دار در اینترنت ایران!

در ادامه اختلال‌های اخیر در اینترنت ایران، نت‌بلاکس بامداد امروز، سه‌شنبه چهارم مهرماه، گزارش داد که شبکه اینترنت ایران دچار اختلال شده است.

کد خبر: ۱۵۶۲۸۵
۰۸:۴۹ - ۰۴ مهر ۱۴۰۲

اختلال ادامه‌دار در اینترنت ایران!

دیدارنیوز: برای سومین‌بار طی هفته‌های اخیر، نت‌بلاکس از افت کیفیت اینترنت در کشور خبر داد.

به نقل از دیجیاتو، نت‌بلاکس که سرعت و اختلال اینترنت در جهان را رصد می‌کند، بامداد امروز، سه‌شنبه چهارم مهرماه، گزارش داد که شبکه اینترنت ایران دچار اختلال شده است. در هفته‌های اخیر دو بار دیگر نیز اختلال در شبکه اینترنتی کشور در ساعات بامدادی گزارش شده بود.

آن‌طور که نت‌بلاکس گزارش داده ساعت این اختلال یک بامداد بوده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که اینترنت برخی از شهروندان در بعضی شهر‌ها از ساعت یک بامداد برای چند دقیقه به‌طور کامل قطع شده بود.

گفتنی‌ست داده‌های نت‌بلاکس نشان می‌دهد که اتصال به اینترنت در ساعات گذشته در کشور به ۸۲ درصد سطح معمول کاهش یافته است.

پیگیری‌ها از شرکت ارتباطات زیرساخت و سایر شرکت‌های فعال در زمینه ارائه خدمات زیرساختی حکایت از این دارد که اختلال و قطعی اینترنت در بامداد امروز احتمالاً به‌خاطر انجام برخی تغییرات زیرساختی بوده است.

وزارت ارتباطات در روز‌های گذشته خبر این موضوع را به شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات زیرساختی و چند شرکت فعال مرتبط دیگر در این حوزه داده بود و مدت زمان احتمالی انجام این تغییرات زیرساختی را هشت ساعت اعلام کرده بود.

اختلال ادامه‌دار در اینترنت ایران!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی