تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

جنجال در فوتبال ایران؛ حمله به داور و نیمه‌تمام ماندن بازی! +ویدیو

در جریان دیدار خیبر خرم آباد و داماش گیلان در لیگ دسته اول فوتبال ایران، بازیکنان داماش پس از گل خیبر به سمت داور این دیدار پیام حیدری حمله‌ور شدند و بازی نیمه تمام ماند.

کد خبر: ۱۵۶۲۷۵
۱۹:۵۶ - ۰۳ مهر ۱۴۰۲

جنجال در فوتبال ایران؛ حمله به داور و نیمه‌تمام ماندن بازی! +ویدیو

دیدارنیوز: رئیس هیئت فوتبال لرستان از نیمه تمام ماندن بازی خیبر خرم آباد و داماش گیلان خبر داد.

ولی خسروی اظهار داشت: بازی دو تیم خیبر خرم آباد و داماش گیلان از هفته چهارم لیگ آزادگان امروز دوشنبه ۳ مهرماه ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه تختی خرم آباد آغاز شد.

او افزود: در دقیقه ششم بازی تیم خیبر خرم آباد با گل حسین شهابی از مهمان خود پیش افتاد که تیم داماش گیلان به صحنه به ثمر رسیدن گل اعتراض داشتند.

رئیس هیئت فوتبال لرستان عنوان کرد: در پی این اعتراض بازیکنان و کادر فنی داماش گیلان به طرف پیام حیدری قاضی بازی هجوم برده و وی را ضرب و شتم کردند.

او با اشاره به جنجال کشیده شدن این بازی بیان کرد: با توجه به حمله کادر فنی داماش به تیم داوری بازی، پیام حیدری تصمیم گرفت که این بازی را متوقف کند و بازی نیمه تمام ماند.

خسروی گفت: این اتفاقات در حالی بود که عوامل برگزار کننده بازی کاملاً آمادگی داشتند که بازی در روند خوبی انجام شود و تماشاگر نسبتاً خوبی هم به ورزشگاه آمده بود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه از طرف کادر فنی خیبر خرم آباد و همچنین تماشاگران این بازی هیچ گونه بی‌نظمی و بی‌احترامی به کادر فنی تیم حریف و داور بازی صورت نگرفت.

رئیس هیئت فوتبال لرستان خاطرنشان کرد: با توجه به قوانین فدراسیون فوتبال داور بازی گزارش را برای کمیته انضباطی ارسال خواهد نمود و این کمیته در مورد این بازی تصمیم خواهد گرفت.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی