تیتر امروز

ورود پیکر رئیس‌جمهور شهید و همراهان به مصلی تهران +ویدیو
سقوط دردناک بالگرد ابراهیم رئیسی در ورزقان آذربایجان شرقی

ورود پیکر رئیس‌جمهور شهید و همراهان به مصلی تهران +ویدیو

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد...
واکنش مقامات خارجی به درگذشت ابراهیم رئیسی/ نخست وزیر لبنان: دیپلماتی برجسته و دوستی محترم را از دست دادیم
دیدارنیوز واکنش‌های جهانی به درگذشت رئیس جمهور را بررسی کرد؛ این قسمت دولت‌های جهان

واکنش مقامات خارجی به درگذشت ابراهیم رئیسی/ نخست وزیر لبنان: دیپلماتی برجسته و دوستی محترم را از دست دادیم

سانحه منجر به درگذشت حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، حسین امیرعبداللهیان و هیات همراه با واکنش گسترده مقامات رسمی کشور‌های دنیا همراه شد.

آخرین خبر از پرونده پرسپولیس در کمیته انضباطی

پس از کسر امتیاز و جریمه سنگین برای باشگاه سپاهان، فوتبال ایران در انتظار تصمیم کمیته انضباطی درباره پرونده باشگاه پرسپولیس است.

کد خبر: ۱۵۶۲۷۰
۱۸:۱۶ - ۰۳ مهر ۱۴۰۲

آخرین خبر از پرونده پرسپولیس در کمیته انضباطی

دیدارنیوز: پرونده رسیدگی به تخلفات احتمالی باشگاه پرسپولیس در نقل‌و‌انتقالات تابستانی همچنان در کمیته انضباطی در جریان است.

پس از کسر چهار امتیاز و جریمه سنگین باشگاه سپاهان به دلیل تخلفات رخ داده در ثبت قرارداد بازیکنان، با اعلام سازمان لیگ پرونده باشگاه پرسپولیس هم در تاریخ ۲۲ شهریور ماه برای رسیدگی به کمیته انضباطی ارسال شد، موضوعی که با شکایت باشگاه آلومینیوم اراک همراه شده و همچنان این پرونده در کمیته انضباطی در حال بررسی است.

در همین راستا شنیده می‌شود کمیته انضباطی هفته گذشته اولین جلسه رسیدگی ابتدایی به پرونده تخلفات پرسپولیس را برگزار کرده است و به دلیل ابهام در یک موضوع، پرونده را بار دیگر به کارگروه نظارت بر قرارداد‌ها بازگردانده و خواهان توضیح درباره یک ابهام شده است.

کارگروه نظارت بر قرارداد‌ها نیز توضیحات لازم را به کمیته انضباطی ارائه کرده است و شنیده می‌شود امروز یا فردا نیز در جلسه‌ای دیگر کمیته انضباطی مجدداً پرونده باشگاه پرسپولیس را مورد بررسی قرار خواهد داد.

تخلف باشگاه پرسپولیس مربوط به قرارداد گئورگی گولسیانی است و سرخپوشان در قرارداد این بازیکن مالیات او را برعهده گرفته‌اند که این موضوع خلاف دستورالعمل کارگروه نظارت بر قراردادهاست.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی