تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

لهستان، آلمان را به دخالت در امور داخلی خود متهم کرد

زبیگنیو رائو، وزیر خارجه لهستان از صدراعظم آلمان خواست تا به حاکمیت ملی لهستان احترام بگذارد و از بیان اظهاراتی که به روابط دو جانبه آسیب می‌زند، امتناع کند.

کد خبر: ۱۵۶۲۶۸
۱۷:۵۹ - ۰۳ مهر ۱۴۰۲

لهستان آلمان را به دخالت در امور داخلی خود متهم کرد

دیدارنیوز: وزیر خارجه لهستان، آلمان را به تلاش برای مداخله در امور داخلی کشورش متهم کرد.

این اتهام پس از آن مطرح شد که اولاف شولتس، صدراعظم آلمان خواستار تحقیق و شفاف‌سازی ورشو در مورد ادعا‌های مطرح شده در مورد فروش ویزای موقت کار توسط کنسولگری‌های لهستان به مهاجران خارجی در آفریقا و آسیا شده بود.

شولتس که دولتش برای انجام اقدامات بیشتر در جهت محدود کردن مهاجرت به آلمان تحت فشار احزاب مخالف قرار دارد، روز شنبه از کشور همسایه، لهستان خواسته بود تا درباره آن چه در مورد ورود مهاجران خارجی در حال رخ دادن است، توضیحاتی ارائه کند.

در مقابل، زبیگنیو رائو، وزیر خارجه لهستان با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق)، از صدراعظم آلمان خواست تا به حاکمیت ملی لهستان احترام بگذارد و از بیان اظهاراتی که به روابط دو جانبه آسیب می‌زند، امتناع کند.

حزب راستگرای حاکم لهستان، قانون و عدالت، در آستانه برگزاری انتخابات سراسری ۱۵ اکتبر قرار دارد که در آن به دنبال کسب سومین پیروزی پیاپی خود است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی