تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
به بهانه افتخارآفرینی فرانک پرتوآذر در هانگژو

تاریخ‌سازی با دستان خالی!

فرانک پرتوآذر امروز در هانگژوی چین تاریخ‌ساز شد، اما بدون داشتن دوچرخه و محدودیت‌هایی که ورزش زنان را رنج می‌دهد و همچنان این ورزش برای زنان و دختران ایرانی خط قرمز برخی مسوولان است!

کد خبر: ۱۵۶۲۴۹
۱۲:۱۰ - ۰۳ مهر ۱۴۰۲

تاریخ‌سازی با دستان خالی!

دیدارنیوز _ سرویس ورزشی: ورزشکاران کشورمان در سال‌های اخیر نتایج فوق‌العاده‌ای در برخی رشته‌ها بدست آورده‌اند؛ از جمله در ورزش زنان که در ایران با محدودیت‌ها و مشکلات خاص خود همراه است و مدال آوری در آن قدرت و تلاش مضاعفی را می‌طلبد.

در جریان بازی‌های آسیایی هانگژو، زنان با انگیزه و قدرتمند کشورمان نتایج تاریخی را کسب کرده‌اند و در حالی که مردان فعلا از مدال دور هستند، آن‌ها در روز اول و دوم چند مدال خوش‌رنگ به نام ایران کرده‌اند تا مسوولان مثل همیشه در صف اول تعریف و تمجید از فدراسیون خود باشند؛ آن هم فدراسیون‌هایی که کمترین امکانات را برای آن‌ها در نظر گرفته‌اند تا همیشه صدای اعتراض ملی‌پوشان و نداشتن‌هایشان را ببینیم و بشنویم.

یک رسانه پس از مدال تاریخی فرانک پرتوآذر در دوچرخه‌سواری هانگژو، نوشته این ورزشکار در حالی دست به تاریخ‌سازی زده که چندی پیش گفته بود دوچرخه ندارد و با دوچرخه قرضی مسابقه می‌دهد!

فرانک امروز با شایستگی مدال برنز را گرفت و نامش را در تاریخ ورزش زنان ایران ثبت کرد، اما مسوولانی که این کمبود‌ها را می‌بینند و حمایتی از ورزشکاران نمی‌کنند، قطعا ربطی به این افتخارات ندارند.

پرتوآذر امروز درباره اتفاق تلخ بازی‌های آسیایی دوره گذشته و پاره شدن زنجیرش که وی را از رسیدن به مدال بازداشت، گفت: شاید هیچ‌کس تصور نداشت این مدال را بگیرم. خیلی از تردید‌ها و صحبت‌ها درباره من وجود داشت، اما همین صحبت‌ها و تفکرات منفی به من انگیزه مضاعفی داد تا نشان دهم قرار نیست اتفاق دوره گذشته همیشه تکرار شود. خوشحالم که با این مدال پاسخ همه تردید‌ها را دادم.

مطلب مرتبط:

پرتوآذر: ۵ سال برای این مدال زحمت کشیدم +ویدیو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی