تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
رئیس سازمان زیباسازی شهر تهران خبر داد

رنگ آمیزی ۵۰ هزار مترمربع جداره‌های مدارس تهران

صیادی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از رنگ آمیزی ۵۰ هزار مترمربع جداره‌های مدارس تهران و جمع‌آوری ۸ پله برقی با تأییدیه‌های ترافیکی خبر داد.

کد خبر: ۱۵۶۲۴۸
۱۱:۵۲ - ۰۳ مهر ۱۴۰۲

رنگ آمیزی ۵۰ هزار مترمربع جداره‌های مدارس تهران

دیدارنیوز: مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به رنگ آمیزی ۵۰ هزار متر مربع از جداره‌های مدارس شهر تهران همزمان با بازگشایی مدارس از جمع‌آوری هشت پله برقی در تهران با اخذ تأییدیه‌های ترافیکی خبر داد.

رضا صیادی در حاشیه آئین رونمایی از ۵۰ هزار متر مربع دیوارنگاره نقش مهر همزمان با بازگشایی مدارس در سطح مناطق ۲۲ گانه تهران، گفت: امسال سازمان زیباسازی در آستانه بازگشایی مدارس رنگ آمیزی جداره‌های مدارس شهر تهران را همانند هر ساله پیگیری و اجرایی کرده است.

وی افزود: این اقدام در چند بخش شامل بهره گیری از هنرمندان که ۵۰۰ مدرسه را به صورت متمرکز جداره‌های آن را رنگ آمیزی کردند و همچنین مدارس دیگر که با حمایت سازمان زیباسازی توسط زیباسازی مناطق جداره‌های آن‌ها رنگ آمیزی شد، صورت گرفت. از سوی دیگر رنگ آمیزی جداره مدارس توسط خود دانش آموزان نیز پیگیری شد.

به گفته صیادی، این اقدام با هدف جذب مشارکت شهروندی در زیباسازی شهر تهران انجام شده که نشان داده بود پیشتر مدارسی که توسط خود دانش آموزان رنگ آمیزی شده بود در نگهداشت آن‌ها توفیقات بیشتری داشتیم به شکلی که در حوادث سال گذشته مدارسی که توسط دانش آموزان دیواره‌های آن‌ها رنگ آمیزی شده بود، آسیب کمتری دیده بودند.

وی ادامه داد: حدود ۵۰ هزار متر مربع جداره مدارس در این طرح رنگ آمیزی شد که امروز به صورت همزمان از آن‌ها رونمایی شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود در پاسخ به سوالی در خصوص موضوع پله برقی‌های شهر تهران گفت: اتفاق خوبی در حوزه پله برقی‌های شهر تهران با تدبیر شهرداری تهران روی داده به شکلی که قراردادی با یک تولید کننده داخلی منعقد شده که پس از طی تشریفات اداری برای سال جاری ۳۰ پله برقی به صورت کامل با یونیت‌های ایرانی تعویض می‌شود که با این اتفاق در حوزه پله برقی‌ها شاهد یک اقدام بزرگ خواهیم بود.

وی افزود: مطالعاتی در سطح شهر تهران انجام شده و به پایان رسیده که تعدادی از پله برقی‌ها که دارای شرایط خاصی هستند با شیب مناسب به رمپ تبدیل می‌شوند و شرایط تحولی خوبی را در تهران رقم می‌زنند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران ادامه داد: تعدادی از پله‌ها در شهر تهران در سنوات گذشته با نگاه به عنوان سازه‌های تبلیغاتی به عنوان محل درآمد سازمان در تهران ایجاد شده بودند که سازمان زیباسازی نیز سال‌ها حامی وجود این پل‌ها بوده است؛ اما پس از رصد و اخذ تأییدیه‌های ترافیکی که نشان دهنده تردد بسیار کم از روی این پل‌ها بود این پل‌ها جمع‌آوری شدند. این اقدام با در نظر گرفتن منافع شهر و شهروندان انجام شد که منجر به جمع‌آوری هشت پله برقی در تهران شد.

به گفته وی، این پله‌های برقی عموما در خیابان‌هایی با عرض کم نصب شده بود که با نصب چراغ عابر پیاده می‌توان مشکل آن‌ها را حل کرد؛ لذا با اخذ تأییدیه‌های ترافیکی این هشت پله برقی جمع‌آوری شدند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی