تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
پس از تاریخ‌سازی در هانگژو و کسب مدال برنز مطرح شد

پرتوآذر: ۵ سال برای این مدال زحمت کشیدم +ویدیو

فرانک پرتوآذر، مدال‌آور تاریخ‌ساز دوچرخه‌سواری ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو می‌گوید که برای رسیدن به این مدال برنز ۵ سال زحمت کشیده و به تردید‌ها پاسخ داده است.

کد خبر: ۱۵۶۲۳۳
۰۹:۲۷ - ۰۳ مهر ۱۴۰۲

پرتوآذر: ۵ سال برای این مدال زحمت کشیدم

دیدارنیوز: ملی‌پوش تاریخ‌ساز دوچرخه‌سواری ایران پس از به دست آوردن مدال برنز بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: برای کسب این مدال ۵ سال زحمت کشیدم و تلاش کردم.

فرانک پرتوآذر در خصوص کسب مدال تاریخی دوچرخه‌سواری در بازی‌های آسیایی گفت: ۵ سال زحمت کشیدم و تلاش کردم تا بهترین شرایط آمادگی را در مسابقه داشته باشم. یکی از هدف‌های اصلی حرفه‌ام این مسابقه بود، اما در هفته گذشته آسیب دیدگی دست داشتم که به خاطر زمین خوردن در یک مسابقه اروپا بود و از طرفی دو هفته‌ای مقداری کسالت داشتم که در روند آماده‌سازی تأثیر داشت.

مطلب مرتبط:

بازی‌های هانگژو؛ قایقرانی زنان دوباره نقره‌ای شد؛ مدال تاریخی فرانک پرتوآذر +عکس و ویدیو

وی اضافه کرد: قطعاً خیلی آماده به اینجا رسیدم، اما بهترین شرایط آماده‌سازی را نمی‌توانستم نشان دهم. خوشبختانه با بررسی و آنالیزی که در طی مسیر با مربی و تیمم داشتیم توانستم بهترین نمایش را در حالی که هوا خیلی گرم بود نشان دهم و سوم شوم. قطعاً مدال بهتری هم می‌شد گرفت اگر شرایط آماده‌سازی بهتر بود.

پرتوآذر درباره رقابت با حریف سرسخت قزاق گفت: مسیر را خیلی خوب شناسایی کرده بودیم. با توجه به شرایط رقبا به ویژه حریف قزاق می‌دانستیم که باید در کل طول مسیر فاصله خود را حفظ کرده و ریتم داشته باشیم. اینکه در ابتدا فشار آورده و از حریفان جلو بیفتیم و بعد در انتهای مسابقه کم بیاوریم، منطقی نبود بنابراین از ابتدای رقابت هوشمندانه با توجه به شرایط مسیر و رقبا رکاب زدم و فاصله خودم را تا خط پایان حفظ کردم.

دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی درباره اتفاق تلخ بازی‌های آسیایی دوره گذشته و پاره شدن زنجیرش که وی را از رسیدن به مدال بازداشت، گفت: شاید هیچ‌کس تصور نداشت این مدال را بگیرم. خیلی از تردید‌ها و صحبت‌ها درباره من وجود داشت، اما همین صحبت‌ها و تفکرات منفی به من انگیزه مضاعفی داد تا نشان دهم قرار نیست اتفاق دوره گذشته همیشه تکرار شود. خوشحالم که با این مدال پاسخ همه تردید‌ها را دادم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی