تیتر امروز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
حمله هوایی اتلتیکو به رئال!

دربی مادرید به کام کاتالان‌ها

تیم اتلتیکو مادرید با پیروزی بزرگ مقابل رقیب سنتی خود رئال مادرید، بارسلونا را در صدر جدول لالیگا حفظ کرد و اوضاع خودش را هم در جدول رده‌بندی بهبود بخشید. نکته جالب این دربی، سه گل اتلتی بود که همه آن‌ها با ضربه سر به ثمر رسید و دفاع رئال تنها تماشاگر بود!

کد خبر: ۱۵۶۲۲۹
۰۸:۵۵ - ۰۳ مهر ۱۴۰۲

دربی مادرید به کام کاتالان‌ها

دیدارنیوز: اتلتیکو با فتح دربی به شکست‌ناپذیری و صدرنشینی رئال مادرید پایان داد.

روند صد درصدی شاگردان کارلو آنچلوتی برای کسب پیروزی در فصل جاری لالیگا، با شکست این تیم در خانه رقیب همشهری به پایان رسید.

در آخرین و مهمترین بازی هفته ششم لالیگا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران، تیم‌های فوتبال اتلتیکو و رئال اولین دربی مادرید را در فصل جدید لالیگا برگزار کردند که این بازی با برتری ۳ بر یک قرمزوسفیدپوشان پایتخت اسپانیا خاتمه یافت.

در دیداری که روخی‌بلانکو میزبانش بود، آلوارو موراتا خیلی زود دروازه تیم سابقش را باز کرد. مهاجم اسپانیایی تنها چهار دقیقه پس از آغاز بازی گل نخست خود را به ثمر رساند. شاگردان دیه‌گو سیمئونه در دقیقه ۱۸ با زدن گل دوم‌شان توسط آنتوان گریزمان، شوک بعدی را به رقیب همشهری وارد کردند. رئال مادرید در دقیقه ۳۵ توسط هافبک آلمانی کهنه‌کار خود، تونی کروس یکی از گل‌های خورده را جبران کرد و به بازگشت به بازی امیدوار شد، اما درست در آغاز نیمه دوم، موراتا یک بار دیگر دروازه کهکشانی‌ها را باز کرد و بعد از این گل دیگر توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد.

به این ترتیب رئالی‌ها که هر پنج بازی قبلی‌شان را برده بودند، برای اولین بار در فصل جدید لالیگا طعم شکست را چشیدند و از جمع تیم‌های شکست‌ناپذیر جدول خارج شدند.

اکنون تنها دو تیم کاتالان، بارسلونا و جیرونا که هر دو با ۱۶ امتیاز و برحسب تفاضل گل به ترتیب در رده‌های اول و دوم جدول قرار دارند، بدون شکست هستند. رئال مادرید هم با ۱۵ امتیازی که از قبل بازی داشت در رده سوم به کارش در هفته ششم لالیگا پایان داد. این در حالی است که اتلتیکومادرید با کسب سومین پیروزی خود و یک بازی کمتر ۱۰ امتیازی شد و به رده پنجم جدول لالیگا صعود کرد.

اتلتیکومادرید در حالی اولین دربی فصل را برد که تنها یکی از ۱۴ بازی قبلی‌اش در لالیگا مقابل رئال مادرید را برده بود (هفت تساوی و شش شکست) هرچند با این نتیجه شمار بازی‌های بدون شکست متوالی روخی‌بلانکو برابر همشهری‌اش در لیگ، به هفت بازی افزایش یافت.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی