تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان

«گرایی» با برنز به پاریس رسید

محمدرضا گرایی در دیدار رده‌بندی وزن ۶۷ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان برابر حریف ارمنستانی خود با نتیجه ۸ بر ۰ پیروز شد و ضمن گرفتن سهمیه المپیک ۲۰۲۴ به مدال برنز رسید.

کد خبر: ۱۵۶۲۲۲
۲۰:۴۱ - ۰۲ مهر ۱۴۰۲

«گرایی» با برنز به پاریس رسید

دیدارنیوز: محمدرضا گرایی با پیروزی در مسابقه رده بندی وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی ۲۰۲۳ جهان، به مدال برنز رسید.

به نقل از سایت فدراسیون کشتی، در وزن ۶۷ کیلوگرم، محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۳ ابرار آتابایف قهرمان آسیا از ازبکستان را مغلوب کرد و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

او در این مرحله با نتیجه ۱۱ بر ۱۰ کیوتارو سوگابه از ژاپن را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. گرایی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب جعفراف از آذربایجان شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، به گروه بازنده‌ها رفت.

او در این گروه با نتیجه ۶ بر ۵ از سد کریستین وانزا از مجارستان گذشت و به دیدار رده بندی راه یافت. گرایی در این دیدار با نتیجه ۸ بر صفر مقابل اسلاویک گالستیان از ارمنستان به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد و سهمیه المپیک پاریس را نیز کسب کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی