تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
انتقاد یک فعال سیاسی از تعطیلات فراوان در ایران

تعطیل و تعطیل‌تر!

احمد زیدآبادی، فعال سیاسی در مطلبی با عنوان «تعطیل و تعطیل‌تر!» به انتقاد از حجم تعطیلات در کشور پرداخت و نوشت: «من نمی‌دانم تعطیلی چه حسن و خیری در بر دارد که هر آدم متنفذ و گروهِ مذهبی و سیاسی اصرار دارد مناسبتِ موردِ نظرش حتما تعطیل شود وگرنه احساس فلاکت می‌کند!»

کد خبر: ۱۵۶۲۱۸
۱۹:۳۲ - ۰۲ مهر ۱۴۰۲

تعطیل و تعطیل‌تر!

دیدارنیوز: یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب به انتقاد از تعطیلات زیاد در کشورمان پرداخت.

احمد زیدآبادی در صفحه اجتماعی خود نوشت: «تعطیلی پشت تعطیلی! با این همه تعطیلی، هر شهروند و شرکتی برنامه کاری‌اش مختل می‌شود. گویا مردمان کشور‌های دیگر، از شدت تلاش و کار، خسته و کلافه می‌شوند و ما در اینجا از کثرت تعطیلی خسته و کلافه شده‌ایم!

من نمی‌دانم تعطیلی چه حسن و خیری در بر دارد که هر آدم متنفذ و گروهِ مذهبی و سیاسی اصرار دارد مناسبتِ موردِ نظرش حتما تعطیل شود وگرنه احساس فلاکت می‌کند!

این بقال سر کوچه ما، اما می‌گوید: "حالا در این ادارات عریض و طویلِ ما مگه کسی هم کارِ مؤثر و باکیفیت می‌کنه که تو از این همه تعطیلی به ناله افتاده‌ای؟ کارشان این شده که آب و برق و گاز و اینترنت و تلفن را مصرف کنن و به جای کار به ارباب‌رجوع بگن، امروز فرصت نمی‌شه برو فردا یا پس‌فردا بیا! وقتی قراره هر روز برای یک کار جزیی، روز بعد و بعدترش مراجعه کنی، همون تعطیل باشه که به صرفه‌تره و لااقل انرژی کمتری مصرف می‌شه!

مشروطه که قرار بود اصلاً تعطیل‌بردار نباشه، به کلی تعطیل شد حالا تو برای تعطیل ادارات این همه دلخوری؟ به نظر من که اگه تمام سال را هم تعطیل کنن، به جایی برنمی‌خوره. تازه از جهاتی بهتر هم می‌شه، بخصوص از این جهت که با تعطیل شدنِ همه مناسبت‌های مورد علاقه همه ایرانیان، لااقل در این یک مورد رضایت همه‌شان جلب می‌شه و تو سر و کله هم کمتر می‌زنیم، البته اگر باز عده‌ای پیدا نشن که اصرار کنن، مناسبتِ موردِ نظر آن‌ها باید تعطیل‌تر بشه!»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی