تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور دستور داد

۶۲ قلم داروی جانبازان اعصاب و روان تامین شود

محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور در بازدید از آسایشگاه جانبازان اعصاب و روان نیایش دستور داد که ۶۲ قلم داروی جانبازان اعصاب و روان تامین شود.

کد خبر: ۱۵۶۲۱۳
۱۷:۴۲ - ۰۲ مهر ۱۴۰۲

۶۲ قلم داروی جانبازان اعصاب و روان تامین شود

دیدارنیوز: معاون اول رئیس‌جمهور دستور داد با تأمین مالی، برخی مشکلات فوری آسایشگاه‌ها حل شده و بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز برای رسیدگی بهتر به جانبازان اعصاب و روان ۶۲ قلم داروی مخصوص این بیماران را تأمین کند.

محمد مخبر در سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) و هفته دفاع مقدس از آسایشگاه جانبازان اعصاب و روان نیایش بازدید کرد و پای درد و دل رزمندگان جنگ تحمیلی نشست و در این بازدید که با همراهی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت گرفت، در بخش‌های مختلف این آسایشگاه حضور یافت و ضمن گفتگو با جانبازان حاضر، مسائل و مشکلات آن‌ها را مورد بررسی قرار داد.

وی همچنین در بخش بانوان این مجتمع نیز حاضر شد و با تعدادی از بانوان جانباز نخاعی هم دیدار کرد و در پایان این بازدید دو ساعته، با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاونین و مدیران مجموعه به جمع بندی مشکلات مطروحه و بررسی درخواست‌های افراد بستری و همچنین اهم چالش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در رسیدگی به جانبازان دفاع مقدس پرداخت و دستورات لازم را جهت مساعدت در رفع آن‌ها صادر کرد.

وی در این جلسه رفع مشکلات جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس را وظیفه دولت و نظام اسلامی دانست و اظهار داشت: هنگامی که کشور نیاز داشت، انسان‌های بزرگی برای دفاع از مرز‌های ایران اسلامی از جان و سلامت خود گذاشتند و اکنون که آن‌ها به خدمات و حمایت نیاز دارند باید با تمام توان به مشکلات آن‌ها و خانواده‌های شان رسیدگی کرد.

در این جلسه مقرر شد با تامین منابع مالی برخی مشکلات فوری آسایشگاه نظیر تأسیسات ساختمانی، تجهیزات لازم و تامین دارو حل شده و بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز برای رسیدگی بهتر به جانبازان اعصاب و روان و تامین ۶۲ قلم داروی مخصوص این بیماران پیش بینی لازم را انجام داده و تا حصول نتیجه پیگیری کند.

آسایشگاه جانبازان اعصاب و روان نیایش از اوائل انقلاب کار خود را آغاز کرده و هم اکنون ۱۴۰ نفر ظرفیت پذیرش دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی