تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
بازی‌های آسیایی هانگژو

امید ایران بالاتر از سعودی‌ها؛ مصدومیت تلخ فلاح

تیم فوتبال امید ایران با برتری مقابل مغولستان به عنوان صدرنشین گروه خود راهی مرحله یک هشتم نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو چین شد

کد خبر: ۱۵۶۲۱۰
۱۷:۰۵ - ۰۲ مهر ۱۴۰۲

امید ایران بالاتر از سعودی‌ها؛ مصدومیت تلخ فلاح

دیدارنیوز: تیم فوتبال امید ایران که صعودش به مرحله یک هشتم نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو چین را مسجل کرده بود، از ساعت ۱۵ امروز (یکشنبه) به وقت ایران به مصاف امید مغولستان رفت و با نتیجه ۳ بر صفر به برتری دست یافت. مهدی ممی‌زاده (ثانیه ۴۰)، محمد عمری (۱+۴۵) و آریا برزگر (۵۷) برای ایران گلزنی کردند.

تیم ایران با هفت امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به عربستان به‌عنوان صدرنشین گروه B راهی مرحله بعد شد.

مطلب مرتبط:

بازی‌های هانگژو؛ مدال نقره و برنز برای زنان؛ برد شیرین ایران مقابل ژاپن

ترکیب ایران: سیدحسین حسینی، سامان فلاح (۲۷ - امیر جعفری)، سینا شاه‌عباسی، سیدمجید نصیری، محمد خدابنده‌لو، سامان تورانیان، حسین گودرزی، یاسین سلمانی (۵۸ - امید حامدی‌فر)، محمد عمری (۵۷ - محمدحسین اسلامی)، مهدی ممی‌زاده (۷۹ - فردین یوسفی) و آریا برزگر (۵۷ - ارسلان مطهری).

یکی از اتفاقات بازی، مصدومیت سامان فلاح مدافع ایران بود که به دلیل تکل خشن خورلباتار هافبک مغولستان به شدت مصدوم شد به گونه‌ای که قادر به ارائه بازی نبود و تعویض شد. داور مسابقه نیز بازیکن مغولستان را با کارت قرمز جریمه کرد.

رهبر پزشک تیم امید درباره میزان مصدومیت فلاح در گفت‌وگویی کوتاه اعلام کرد هنوز وضعیت مصدومیت فلاح مشخص نیست و امشب قرار است برای انجام آزمایش ام آر آی به بیمارستان اعزام شود.

شاگردان عنایتی در اولین بازی گروه B مقابل عربستان به تساوی بدون گل دست یافته و سپس ویتنام را با چهار گل شکست داده بودند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی