تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
بابک پاک‌نیا وکیل دادگستری خبر داد

تایید حکم سعید روستایی و جواد نوروزبیگی/ دوره آموزشی در قم حذف شد

بابک پاک‌نیا، وکیل از تایید حکم سعید روستایی و جواد نوروز بیگی در ارتباط با ساخت فیلم «برادران لیلا»، برنده جایزه منتقدان فیلم کن، خبر داده است.

کد خبر: ۱۵۶۱۹۲
۱۰:۵۸ - ۰۲ مهر ۱۴۰۲

تایید حکم بدوی دادگاه انقلاب درباره سعید روستایی و جواد نوروزبیگی

دیدارنیوز: بابک پاک‌نیا وکیل دادگستری درباره تایید حکم بدوی پرونده سعید روستایی و جواد نوروزبیگی توضیحاتی ارائه داد.

بابک پاک نیا وکیل دادگستری در توییتر نوشت: علی رغم تقدیم لایحه مستدل، شعبه سی و ششم دادگاه تجدید نظر، حکم بدوی را در خصوص آقایان سعید روستایی و جواد نوروزبیگی در رابطه با ساخت فیلم برادران لیلا تایید کرد. صرفا حضور در دوره آموزشی در قم و عدم معاشرت با هنرمندان از دادنامه بدوی حذف شد.

وی در ادامه نوشت: با توجه به نقض اصلی قانونی بودن جرم و مجازات در این پرونده درخواست تجویز اعاده دادرسی تقدیم دیوان عالی کشور خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی