تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

قیمت نجومی آیفون ۱۵ در ایران

در بازار آشفته موبایل در ایران، نسخه‌های پرو خانواده آیفون ‍۱۵ با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت تا ۵۱۲ گیگابایت، با قیمت باورنکردنی ۱۲۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسند‍.

کد خبر: ۱۵۶۱۷۷
۲۱:۱۵ - ۰۱ مهر ۱۴۰۲

قیمت نجومی آیفون ۱۵ در ایران

دیدارنیوز: خانواده آیفون ۱۵ با قیمت نجومی در ایران عرضه شد.

سری آیفون ۱۵ بسیار زودتر از آن چه فکرش را می‌کردیم وارد کشور شد و حالا علاقمندان به گوشی‌های اپل می‌توانند با قیمتی نجومی، بدون رجیستری و بدون گارانتی این گوشی‌های جذاب را خریداری کنند!

در بررسی آیفون ۱۵ و دیگر برادرانش مشخص شد این سری یکی از بهترین گوشی‌هایی است که اپل در سال‌های اخیر معرفی کرده است. هر چند این سری در تمام نقاط جهان ارزش خرید بالایی دارد، اما در کشورمان ماجرا کاملا متفاوت است و با توجه به عدم ورود قانونی و ماجرا‌های رجیستری، ارزش خرید این سری به شدت پایین است.

با این که انتظار داشتیم با توجه به این موارد قیمت سری آیفون ۱۵ در کشورمان پایین باشد، اما اولین آیفون ۱۵‌هایی که وارد کشور شده‌اند، به شکلی باورنکردنی گران‌قیمت هستند.

پیش از پرداختن به این سری، بهتر است باز هم اشاره کنیم خبری از رجیستری آیفون ۱۵ در ایران نیست و قیمت‌هایی که در ادامه می‌بینید، مربوط به نسخه‌هایی است که هیچ وقت رجیستر نخواهند شد.

قیمت نجومی آیفون ۱۵ در ایران

قیمت آیفون ۱۵ در ایران چقدر است؟

به نقل از گجت نیوز، ظاهرا اولین محموله‌ها از سری گوشی‌های آیفون ۱۵ از چند روز پیش وارد کشور شده‌اند و از دیروز فروش این سری در ایران آغاز شده است. نسخه‌های پرو خانواده آیفون ‍۱۵ با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت تا ۵۱۲ گیگابایت، با قیمت باورنکردنی ۱۲۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسند‍! این یعنی با قیمت یک گوشی آیفون ۱۵ پرو مکس، می‌شد در زمان معرفی اولین گوشی آیفون یکی از مجهزترین موبایل‌فروشی‌های ممکن را در یکی از کلان‌شهر‌های ایران راه‌اندازی کرد.

نکته ترسناک ماجرا این است که آیفون ۱۵‌های شرکت اپل با این قیمت عجیب، خریداران بیشماری دارند و اولین سری از این گوشی‌ها به سادگی به فروش می‌روند و جنس روی دست فروشنده نمی‌ماند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی