تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

چهارمین کنگره حزب ترقی ایران برگزار شد / بابک آذرباد دبیرکل ماند

چهارمین کنگره حزب ترقی برگزار و در آن اعضای شورای مرکزی و بازرسان انتخاب شدند.

کد خبر: ۱۵۶۱۷۱
۱۹:۳۰ - ۰۱ مهر ۱۴۰۲

چهارمین کنگره حزب ترقی ایران برگزار گردید / بابک آذرباد دبیرکل ماند

 

دیدارنیوز ـ سرویس سیاسی: به گزارش خبرنگار دیدار، روز پنجشنبه ۳۰ شهریور ماه، چهارمین کنگره سراسری این حزب با مشارکت اعضای حزب از سراسر کشور برای انتخاب اعضای شورای مرکزی و بازرسان در محل دفتر مرکزی حزب برگزار شد.

این کنگره که به صورت حضوری و مجازی برگزار شد، تحت نظارت نماینده و کارشناس وزارت کشور (کمیسیون ماده 10 قانون احزاب) برنامه و دستور جلسه خود از جمله عملیات رای‌گیری را به انجام رسانید.

بر پایه گزارش دیدارنیوز؛ این کنگره به صورت رای گیری الکترونیکی و طبق دستور جلسه دستور جلسه خود را به مرحله اجرا گذاشت و در نهایت حزب ترقی اعضای شورای مرکزی و بازرسان جدید خود را شناخت. 

همچنین در اولین جلسه شورای مرکزی که پس از کنگره در دفتر مرکزی برگزار شد، بابک آذرباد با رای اجماعی اعضای شورای مرکزی، برای ۳ سال دیگر دبیرکل حزب ترقی ماند. 

 

اعضای شورای مرکزی حزب ترقی:

بابک آذرباد
ناهید محمدی
علی جنگروی
سهیل ملک آرایی
علی قهرمان
سید کیوان حسنی
محمد خاکساری

بازرسان:

میثم درستی
حمیدرضا ترکمان بوترابی

برچسب ها: اصلاح طلبان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی