تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

در دیدار تاج، نبی و قلعه‌نویی با وزیر ورزش چه گذشت؟

عصر امروز (شنبه) مهدی تاج، مهدی محمدنبی و امیر قلعه‌نویی با حضور در وزارت ورزش و جوانان، با کیومرث هاشمی وزیر جدید ورزش دیدار و گفتگو کردند.

کد خبر: ۱۵۶۱۶۳
۱۸:۳۹ - ۰۱ مهر ۱۴۰۲

در دیدار تاج، نبی و قلعه‌نویی با وزیر ورزش چه گذشت؟

دیدارنیوز: وزیر ورزش و جوانان در دیدار با رئیس فدراسیون فوتبال، نایب رئیس این فدراسیون و سرمربی تیم ملی ابراز امیدواری کرد ملی‌پوشان فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا طلسم‌شکنی کنند.

به نقل از پایگاه رسمی وزارت ورزش و جوانان، عصر امروز (شنبه) مهدی تاج، مهدی محمدنبی و امیر قلعه‌نویی با حضور در وزارت ورزش و جوانان، با کیومرث هاشمی دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این دیدار مهدی تاج با قدردانی از حمایت‌های وزیر ورزش و جوانان، گزارشی از آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ارائه کرد و با قدردانی از کادر فنی و مدیریتی تیم ملی، به صعود این تیم در رده‌بندی فدراسیون جهانی فوتبال و همچنین پیشرفت‌های فنی شاگردان قلعه‌نویی اشاره داشت.

رئیس فدراسیون فوتبال، همدلی، رفاقت و یکدستی تیم ملی را از ویژگی‌های برجسته تیم فعلی برشمرد و از انتخاب امیر قلعه‌نویی به‌عنوان سرمربی تیم ملی در اسفند ۱۴۰۱ به‌عنوان یکی از بهترین تصمیم‌های فدراسیون فوتبال یاد کرد.

در ادامه مهدی محمدنبی نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال و سرپرست تیم ملی با اشاره به فعالیت‌های روزانه اعضای کادر فنی تیم ملی به ارائه گزارشی از روندی که تیم ملی در شش ماه گذشته با کادر فنی جدید طی کرده است پرداخت و در ادامه برنامه‌های تیم ملی تا پایان رقابت‌های مقدماتی جام جهانی را تشریح کرد.

وی همچنین توجه کادر فنی تیم ملی و در رأس آن امیر قلعه‌نویی به لیگ برتر ایران را مورد اشاره قرار داد که به گفته او این موضوع باعث تقویت لیگ داخلی شده است.

سرمربی تیم ملی در ادامه با تبریک انتخاب کیومرث هاشمی به‌عنوان وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: خیلی خوشحالم که پس از سجادی که زحمات زیادی متحمل شد و برای او آرزوی سلامتی دارم، فردی به‌عنوان وزیر ورزش و جوانان انتخاب شده که از خانواده ورزش است و پله پله مراتب مدیریتی در ورزش کشور را طی کرده است.

قلعه‌نویی در ادامه گزارشی فنی از آخرین وضعیت تیم ملی به وزیر ورزش و جوانان ارائه و برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت خود را از جام ملت‌های آسیا تا رقابت‌های جام جهانی تشریح کرد.

بر اساس این گزارش، در بخش پایانی این دیدار وزیر ورزش و جوانان با خوش‌آمدگویی به رئیس، نایب رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: استفاده از نیرو‌های داخلی زبده همیشه مورد تأکید بوده است و اکنون نیز خوشحالم کادری ایرانی هدایت تیم ملی فوتبال را برعهده دارد. دلسوزی و تعهد این کادر می‌تواند به تیم ملی در ادامه راه کمک شایانی کند. نظر شخصی بنده و همچنین وزارت ورزش و جوانان نیز حمایت کامل و صد درصدی از تصمیمات فدراسیون فوتبال و کادر تیم ملی است.

هاشمی با ابراز خرسندی از وضعیت فنی و مدیریتی تیم ملی فوتبال یادآور شد: گام نخست تیم ملی که اهمیت زیادی دارد، جام ملت‌های آسیاست و با توجه به گزارش فنی که آقای قلعه‌نویی ارائه کرد امیدوارم این تیم پس از سال‌ها بتواند در آسیا طلسم‌شکنی کند و به نتایج خوبی برسد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به نگاه ویژه سرمربی تیم ملی به لیگ داخلی گفت: این نگاه بسیار ارزشمند است. وقتی شما به‌عنوان سرمربی تیم ملی به لیگ برتر نگاه ویژه‌ای دارید، این باعث تقویت لیگ و تیم‌های داخلی می‌شود و بازیکنان با اعتمادبه‌نفس بیشتری کار می‌کنند و من قدردان این توجه کادر فنی تیم ملی به لیگ هستم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی