تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
زلفی‌گل مطرح کرد

گاهی هجمه‌هایی از بیرون به اساتید و دانشجویان وارد می‌شود

در آغاز سال تحصیلی جدید، محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم دولت سیزدهم قول داده که امانتدار امینی برای دانشجویان و جگرگوشه‌های مردم باشد. او گفت: گاهی هجمه‌هایی از بیرون به اساتید و دانشجویان وارد می‌شود که خوشبختانه جامعه دانشگاهی خیلی زود این هجمه‌ها را تشخیص می‌دهد.

کد خبر: ۱۵۶۱۱۶
۰۹:۳۲ - ۰۱ مهر ۱۴۰۲

زلفی‌گل: قول می‌دهم امانتدار امینی برای جگرگوشه‌های مردم باشیم

دیدارنیوز: وزیر علوم با بیان اینکه فرزندان مردم در دانشگاه‌ها امانت هستند، گفت: قول می‌دهم امانتدار امینی برای دانشجویان و جگرگوشه‌های مردم باشیم.

محمدعلی زلفی‌گل، به میزان آمادگی دانشگاه‌ها برای پذیرش دانشجویان و آغاز سال تحصیلی جدید اشاره و اظهار کرد: خوشبختانه اواخر خرداد امسال با پیگیری‌هایی که انجام شد اعتبار مناسبی برای تغییر و تجهیز در اختیار دانشگاه‌ها قرار دادیم و از آن‌ها خواستیم از فرصت تعطیلات تابستان برای بازسازی امکانات رفاهی، تجهیزاتی و بازسازی خوابگاه‌ها استفاده کنند، تا برای آغاز سال تحصیلی مشکلی نداشته باشیم.

وزیر علوم با بیان اینکه مردم فرزندان خودشان را در دانشگاه‌ها به امانت می‌گذارند، گفت: قول می‌دهم امانتدار امینی برای دانشجویان و جگرگوشه‌های مردم باشیم تا آن‌ها بتوانند در کمال امنیت و آرامش فعالیت‌های علمی، تحقیقاتی، فرهنگی و ورزشی خود را دنبال کرده و از دوران دانشجویی خود نهایت استفاده را ببرند.

زلفی گل همچنین تاکید کرد: خدا را شاکر هستم جامعه دانشگاهی ما فهیم و فرهیخته هستند و ما به وجودشان افتخار می‌کنیم و، چون از سطح فهم و درک بالایی برخوردارند و از این جهت جای نگرانی برای ما وجود ندارد.

وزیر علوم در پایان یادآور شد: گاهی هجمه‌هایی از بیرون به اساتید و دانشجویان وارد می‌شود که خوشبختانه جامعه دانشگاهی خیلی زود این هجمه‌ها را تشخیص می‌دهد. امیدواریم امسال شاهد حضور پرشور نشاط دانشجویان در دانشگاه‌ها باشیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی