تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
انتقاد یک پیشکسوت از مدیریت باشگاه

استقلالی‌ها حق دارند اعتصاب کنند!

سعید مراغه چیان، از پیشکسوتان باشگاه استقلال با انتقاد از وضعیت مالی و مدیریتی این باشگاه درباره اعتصاب بازیکنان آبی‌پوش گفت: آن‌ها هم حق دارند! شما اگر در هر کارخانه، کارگاه یا هر شرکتی کار بکنید و چند ماه حقوق نگیرید می‌توانید دوباره کار کنید؟ بازیکن استقلال حق دارد اعتصاب کند. در واقع این اعتصاب نیست انتقاد شدید نسبت به مدیریت باشگاه است که نتوانسته از پس مدیریتش بر بیاید.

کد خبر: ۱۵۶۱۰۷
۰۸:۴۷ - ۰۱ مهر ۱۴۰۲

استقلالی‌ها حق دارند اعتصاب کنند!

دیدارنیوز: پیشکسوت استقلال گفت که باعث تاسف است گروهی در راس مدیریت باشگاه استقلال قرار گرفته‌اند که هنوز نمی‌توانند برای این باشگاه پول تهیه کنند در حالی که مدیران قبلی در این زمینه بهتر عمل می‌کردند.

سعید مراغه چیان از بازیکنان قدیمی باشگاه استقلال، درباره صحبت‌های اخیر یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه در برنامه تلویزیونی اظهار داشت: اینکه نتوانیم برای باشگاهی مثل استقلال اسپانسر جور کنیم واقعاً عجیب است! باشگاه استقلال با خاستگاه میلیونی هوادارانش در سطح کشور و حتی خارج از مرز‌های ایران به راحتی می‌تواند اسپانسر بگیرد. شاید راحت‌ترین کار در این باشگاه جذب اسپانسر باشد.

وی افزود: بسیاری از شرکت‌های بزرگ داخلی و حتی شرکت‌های خارجی برای تبلیغ کالاهایشان و یا خدماتی که به مردم ارائه می‌دهند از خدا می‌خواهند که این فرصت را پیدا کنند تا اسمشان روی پیراهن استقلال بخورد، اما اینکه ما نتوانیم چنین شرکت‌هایی را پیدا کنیم واقعاً تعجب آور است! امروزه در فوتبال حرفه‌ای پول حرف اول را می‌زند و این موضوع را یک بچه ۱۴ ساله هم می‌داند.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: اینکه یک مدیر در تلویزیون حضور پیدا می‌کند و بعد از گذشت دو ماه و خورده‌ای حضور در باشگاه استقلال هنوز می‌گوید نمی‌توانیم کسی را پیدا کنیم یا در نظر داریم افرادی را پای کار بیاوریم خیلی عجیب است. نمی‌خواهم از مدیران قبلی دفاع کنم، اما با یک مثال فقط می‌خواهم بگویم که این باشگاه تا چه اندازه خواهان دارد.

مراغه چیان تأکید کرد: به یاد داریم در طول سال‌های اخیر که در شبکه‌های مجازی امکان تبلیغ برای باشگاه استقلال بیشتر شد برخی شرکت‌ها حتی حاضر شده بودند پول سال آینده اسپانسری باشگاه استقلال را هم جلو جلو بدهند. بار‌ها در این باره مطلب خواندم و حرف‌هایی از دوستانم در باشگاه استقلال شنیدم که مثلاً فلان مدیر پول اسپانسر سال آینده را در فصل جاری گرفته و حتی خرج کرده، اما حالا می‌شنویم مدیران باشگاه استقلال حتی نمی‌توانند برای سال جاری اسپانسر بگیرند.

مراغه چیان درباره بحث اعتراض و اعتصاب بازیکنان استقلال گفت: آن‌ها هم حق دارند! شما اگر در هر کارخانه، کارگاه یا هر شرکتی کار بکنید و چند ماه حقوق نگیرید می‌توانید دوباره کار کنید؟ بازیکن استقلال حق دارد اعتصاب کند. در واقع این اعتصاب نیست انتقاد شدید نسبت به مدیریت باشگاه است که نتوانسته از پس مدیریتش بر بیاید.

وی ادامه داد: همانطور که باشگاه از مدافع توقع دارد جلوی گل خوردن تیم را بگیرد یا از مهاجم توقع می‌کند برای تیم و هوادارانش گل بزند مدیریت هم وظایفی دارند که باید به آن‌ها عمل کنند. مدیر شدن که فقط عکس گرفتن نیست. فقط ژست گرفتن کنار بازیکنان تازه وارد نیست. هرچند بازیکن تازه واردی هم به باشگاه اضافه نشده است.

مراغه‌چیان خاطرنشان کرد: اگر مدیران استقلال نمی‌توانند در این باشگاه کاری از پیش ببرند جای خود را به افرادی بدهند که لااقل مدیریت بلد باشند. کسانی که بتوانند دو ریال برای باشگاه درآمدزایی کنند. پول بیاورند. چرخ باشگاه را بچرخانند. مگر می‌توان بدون پول یک باشگاه با این عظمت را اداره کرد!

فوتبالیست سال‌های گذشته استقلال یادآور شد: حالا الان لیگ تعطیل شده است، دو روز بعد که لیگ از راه برسد و مسابقات شروع شود آن وقت دیگر نمی‌توانید با اعتصاب بازیکنان کنار بیایید. بازیکنی که تمرین نکند نمی‌تواند در لیگ مسابقه بدهد. از طرفی بازیکنی که نتواند تمرین کند روحیه ندارد. بازیکنی که جیبش خالی باشد و چک‌هایش پاس نشود نمی‌تواند در میدان مسابقه ذهنش را متمرکز کند.

مراغه‌چیان در پایان گفت: من معتقدم گروه مدیریتی باشگاه استقلال با یک نشست فوری با وزیر ورزش نسبت به اتفاقات فعلی باشگاه یک اقدام سریع انجام بدهند و اگر می‌بینند نمی‌توانند، یا بلد نیستند همین امروز باشگاه را به افرادی واگذار کنند که شایستگی اداره استقلال را داشته باشند. متاسفانه در طول سال‌های گذشته این باشگاه دائماً از مدیریت لطمه خورده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی