تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
مجری سابق تلویزیون در حال تولید یک برنامه گفت‌وگومحور

محمدرضا یزدانپرست، تاک‌شوی "ای کاش... " را می‌سازد +رونمایی از لوگو

محمدرضا یزدانپرست، مجری سابق تلویزیون در حال تولید یک برنامه گفت‌وگومحور به نام "ای کاش... " است که به آرزومندی‌های آدم‌ها و تجربیات‌شان مربوط می‌شود.

کد خبر: ۱۵۶۰۹۸
۱۵:۰۹ - ۳۱ شهريور ۱۴۰۲

محمدرضا یزدانپرست، تاک‌شوی

دیدارنیوز: محمدرضا یزدانپرست، مجری سابق تلویزیون در حال تولید یک برنامه گفت‌وگومحور به نام "ای کاش... " است.

به نقل از روابط عمومی برنامه، بعد از جلسات پیش‌تولید، حدود ۳هفته است که تولید برنامه گفت‌وگومحور "ای کاش... " شروع شده؛ برنامه‌ای که محمدرضا یزدانپرست، روزنامه‌نگار و مجری سابق تلویزیون، تهیه‌کنندگی و اجرای آن را بر عهده دارد.

درباره محتوای "ای کاش... " هم گفته شده که به آرزومندی‌های آدم‌ها و تجربیات‌شان مربوط است تا این تجربه‌ها بدون تحکم، تحمیل و قضاوت به نسل‌های جوان‌تر، منتقل شود. لوگوی برنامه هم با اِلمانِ قاصدک که همان الفِ آغازین‌ای کاش است، به همین آرزومندی‌ها مربوط می‌شود.

محمدرضا یزدانپرست، تاک‌شوی

هنوز زمان شروع پخش و پلتفرمِ انتشار‌ای کاش اعلام نشده است.

یزدانپرست بعد از حدود ۱۵سال اجرا در شبکه‌های یک و دو و حضور در شبکه سه و عصرجدیدِ احسان علیخانی، تا آبان گذشته، اجرای برنامه زنده "حال خوب" را به عهده داشت و حالا بعد از ۸ماه دوری از آنتن، ساخت "ای کاش... " را آغاز کرده که احتمالا در شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی