تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
برد راحت مردان عطایی مقابل تایلند

والیبال ایران در نیمه‌نهایی هانگژو

تیم ملی والیبال مردان کشورمان با پیروزی قاطع سه بر صفر مقابل تایلند، به مرحله نیمه نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو صعود کردند.

کد خبر: ۱۵۶۰۸۵
۰۸:۰۲ - ۳۱ شهريور ۱۴۰۲

والیبال ایران در نیمه‌نهایی هانگژو

دیدارنیوز: تیم ملی والیبال ایران در مرحله نخست حذفی بازی‌های آسیایی موفق به شکست تایلند شد و مستقیما به مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها صعود کرد.

به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مرحله نخست حذفی مسابقات والیبال بازی‌های آسیایی امروز (جمعه ۳۱ شهریور) در هانگژو چین پیگیری می‌شود.

تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار این مرحله به مصاف تایلند رفت و سه بر صفر به پیروزی رسید.

شاگردان بهروز عطایی در سه ست متوالی این مسابقه با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۶ به پیروزی رسیدند تا مستقیم به مرحله نیمه‌نهایی صعود کنند.

ترکیب شروع کننده تیم ایران را سیدمحمد موسوی، امین اسماعیل نژاد، امیر حسین اسفندیار، محمد طاهر وادی و شهروز همایون فر منش به‌همراه محمد، ولی زاده تشکیل دادند.

ست اول بازی ۲۵ بر ۲۱ به سود ایران تمام شد. نبرد دو تیم در این وقت تقریبا پایاپای بود و سید محمد موسوی به همراه امین اسماعیل نژاد و محمد، ولی زاده بیشترین امتیازات را برای ایران در ست اول کسب کردند.

ست دوم بازی نیز ۲۵ بر ۱۸ برای شاگردان عطایی ثبت شد. در کنار سید و اسماعیل نژاد، امیرحسین اسفندیار نیز در این ست به امتیاز آوری رسید و هر سه تا ست دوم هفت امتیاز گرفتند.

ست سوم این بازی هم ۲۵ بر ۱۶ به نفع ایران تمام شد تا والیبالیست‌های کشورمان در مجموع سه بر صفر برنده بازی باشند.

سید محمدموسوی و امیرحسین اسفندیار با کسب ۱۱ امتیاز بهترین بازیکنان ایران در این مسابقه بودند و عنوان امتیازآورترین بازیکن به BHINIJDEE Napadet از تایلند با کسب ۱۶ امتیاز رسید.

با این نتیجه تیم ملی والیبال ایران با توجه به جدول بازی‌ها مستقیما به نیمه نهایی رسید و منتظر مشخص شدن حریفش است. بازی نیمه نهایی سوم مهر برگزار می‌شود و فینال چهارم مهر انجام خواهد بود.

تیم ملی والیبال ایران در مرحله مقدماتی موفق به شکست نپال و بحرین شده بود و تایلند سومین قربانی این تیم در مسیر کسب مقام قهرمانی است.

همزمان با دیدار ایران و تایلند دو تیم بحرین و قطر نیز به مصاف یکدیگر رفتند و برنامه سایر دیدار‌های این مرحله از مسابقات والیبال بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ به وقت تهران به قرار زیر است:

قزاقستان – ژاپن و هند – چین تایپه ساعت ۱۰

چین – اندونزی و کره‌جنوبی – پاکستان ساعت ۱۴:۳۰

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی