تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

سکه ۵۵۰ هزار تومان ریخت

نادر بذرافشان، رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: در این هفته هر مثقال طلای ۱۷ عیار ۱۸۱ هزار تومان کاهش قیمت داشت، هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۲ هزار تومان، سکه تمام طرح جدید ۵۵۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۶۰۰ هزار تومان، نیم سکه و ربع سکه هر کدام ۳۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی بانک مرکزی نیز ۲۰۰ هزار تومان کاهش قیمت داشتند.

کد خبر: ۱۵۶۰۶۳
۲۰:۲۶ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۲

سکه ۵۵۰ هزار تومان ریخت

دیدارنیوز: رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به ادامه رکود داد و ستد در بازار طلا، شرایط واحد‌های تولیدی و توزیعی این صنعت را بحرانی عنوان کرد.

نادر بذرافشان درباره وضعیت بازار طلا در گفت: از ابتدای هفته که وارد ماه ربیع‌الاول شدیم انتظار می‌رفت وضعیت تقاضا بهتر شود، اما متاسفانه بهتر نشده و همان شرایط پابرجاست.

رییس اتحادیه طلا درباره تغییر قیمت‌ها در هفته جاری نیز گفت: با توجه به اینکه در طول هفته انس جهانی ۸ دلار افزایش قیمت داشت و به ۱۹۳۲ دلار رسید، اما از ابتدای هفته در بازار‌های داخلی روند قیمت‌ها کاهشی بود که امروز به اوج رسید.

وی آزادسازی ارز‌های بلوکه شده، خبر‌های سیاسی و اقتصادی مطلوب در داخل کشور و کاهش نرخ ارز را عوامل این کاهش چشمگیر قیمت‌ها در بازار طلا عنوان کرد.

بذرافشان اضافه کرد: در این هفته هر مثقال طلای ۱۷ عیار ۱۸۱ هزار تومان کاهش قیمت داشت، هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۲ هزار تومان، سکه تمام طرح جدید ۵۵۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۶۰۰ هزار تومان، نیم سکه و ربع سکه هر کدام ۳۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی بانک مرکزی نیز ۲۰۰ هزار تومان کاهش قیمت داشتند که باعث شد علی‌رغم رشد انس جهانی یک هفته کاهشی برای قیمت طلا ثبت شود.

وی همچنین درباره حباب سکه نیز گفت: حباب سکه نسبت به هفته گذشته ۴۵۰ هزار تومان کاهش داشت و به ۴ میلیون ۹۵۰ هزار تومان رسید.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به اینکه کاهش قیمت‌ها باعث روند کاهشی تقاضا هم تغییر خاصی نداشته باشد؛ اظهار کرد: امیدواریم که این کاهش قیمت خوبی که در هفته بود به ثبات نسبی قیمت‌ها برسد و شرایط مطلوبی برای صنعت طلا که در ماه‌های گذشته دچار بحران، کاهش تقاضا و رکود سختی بوده رقم بخورد.

بذرافشان با بیان اینکه قیمت طلا در طول امسال کاهش ۸ درصدی داشته است، درباره احتمال بروز شوک‌های قیمتی گفت: این کاهش قیمت در طول سال چشمگیر بوده است و به نظر می‌رسد قیمت‌ها در حال حاضر در یک ثابت نسبی قرار دارد ممکن است در طول روز‌های مختلف نوسان ۱ تا ۳ درصدی در بازار طلا باشد که این مقدار طبیعی است. شرایط در بازار به حد مطلوب رسیده بنابراین به مردم توصیه می‌کنیم منتظر کاهش یا افزایش خاصی نباشند هر زمان که تصمیم داشتند مبادلات خود را در بازار طلا انجام دهند.

وی در پاسخ به این سوال که رکود داد و ستد بازار طلا در زمینه خرید بوده یا فروش طلا نیز اظهار کرد: در بحث فروش به دلیل شرایط اقتصادی و معیشتی و تورم بخش‌هایی از مردم همیشه فروشنده بودند، اما در بخش خرید رکود وجود دارد که باعث آسیب شدید به تولید شده است به جرات می‌توان گفت واحد‌های تولیدی و توزیعی دچار آسیب‌های مالی شدند و در پرداخت هزینه‌های جاری شرایط بحرانی دارند.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران در پیش‌بینی از وضعیت بازار طلا در روز‌های آینده نیز گفت: با توجه به شرایط صنف طلای داخل ثبات قیمت‌ها ادامه خواهد داشت اگر شرایط خاصی یا خبر ویژه‌ای نباشد ممکن است ۱ تا ۳ درصد نوسان قیمتی وجود داشته باشد.

آخرین قیمت طلا در بازار

بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران در بازار هر گرم طلای ۱۸ عیار ۲ میلیون ۳۲۶ هزار ۱۰۰ تومان شد. سکه طرح جدید ۲۷ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و سکه طرح قدیم ۲۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت خورد. قیمت نیم سکه ۱۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان شد و ربع سکه به ۹ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان رسید همچنین قیمت سکه گرمی در بازار ۵ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان است همچنین انس جهانی طلا ۱۹۴۲ دلار شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی