تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران

پرواز قوی انزلی؛ تراکتور مدعی شد!

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران با برتری خانگی ملوانان در انزلی و سومین برد پیاپی تراکتور آغاز شد تا شاگردان خمس پس از روز‌های بحرانی ابتدای فصل به جمع مدعیان اضافه شوند.

کد خبر: ۱۵۶۰۶۲
۲۰:۱۰ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۲

پرواز قوی انزلی؛ تراکتور مدعی شد!

دیدارنیوز: هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی خانگی ملوان بندر انزلی مقابل پیکان تهران و برتری تراکتور تبریز برابر هوادار تهران آغاز شد.

تیم‌های ملوان و پیکان از ساعت ۱۷:۴۵ امروز (چهارشنبه) در چارچوب هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر در ورزشگاه سیروس قایقران بندر انزلی به مصاف هم رفتند که در پایان بازی میزبان با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد.

پیمان رنجبری در دقیقه ۴۳ و رضا جعفری در دقیقه ۷۶ گل‌های ملوان را به ثمر رساندند تا سه امتیاز باارزش دیگری به حساب شاگردان تارتار واریز شود.

پرواز قوی انزلی؛ تراکتور مدعی شد!

شبیر بهروزی با همراهی سیدیعقوب حجتی، علی رعیت و حسین زیاری قضاوت دیدار ملوان - پیکان را برعهده داشتند.

مهدی تارتار سرمربی ملوان و سهیل فداکار بازیکن این تیم با کارت زرد بهروزی مواجه شدند. این داور همچنین به رسول خطیبی سرمربی پیکان کارت زرد نشان داد و در دقیقه ۵۷ منصور باقری را از زمین اخراج کرد تا پیکان ۱۰ نفره شود.

در جریان این مسابقه و در نیمه دوم بازیکنان ذخیره ملوان و پیکان درگیر شدند که در پی آن داور دو بازیکن نیمکت‌نشین را اخراج کرد. در پی این تصمیم امین پورعلی هم از زمین اخراج شد.

سومین برد متوالی تراکتور در لیگ؛ تیم خمس مدعی شد!

تیم‌های هوادار تهران و تراکتور تبریز از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید.

عارف آقاسی مدافع تراکتور در دقیقه ۱۷ از روی ارسال ریکاردو آلوز موفق به باز کردن دروازه علیرضا حقیقی شد.

شاگردان پاکو خمس که نتیجه دیدار‌های دو هفته اول لیگ برتر مقابل سپاهان و پرسپولیس واگذار کرده بودند صاحب سومین پیروزی پیاپی شدند و با ۹ امتیاز به رده چهارم جدول رده‌بندی صعود کردند. شاگردان محمود فکری نیز که سومین هفته است موفق به کسب پیروزی نمی‌شوند با پنج امتیاز در جایگاه دهم جدول ایستادند.

علی بای که قضاوت بازی را برعهده داشت، به محمود فکری سرمربی هوادار و قائم اسلامی‌خواه، امین قاسمی‌نژاد و سبحان پسندیده سه بازیکن این تیم و گوستاوو واگنین، مهدی شیری، حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده و محمد قنبری از تراکتور کارت زرد داد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی