تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

حمله مسلحانه؛ مدیر حوزه علمیه قیدار به قتل رسید

امام جمعه قیدار خبر سوء قصد به جان مدیر حوزه علمیه قیدار را تایید کرد و گفت: حجت‌الاسلام «حجت اعتبار» بر اثر شلیک گلوله به سر به شهادت رسید.

کد خبر: ۱۵۶۰۵۰
۱۷:۲۳ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۲

حمله مسلحانه؛ مدیر حوزه علمیه قیدار به قتل رسید

دیدارنیوز: حجت‌الاسلام علی موسوی اظهار کرد: حجت‌الاسلام حجت اعتبار، مدیر حوزه علمیه قیدار و امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل سجاس ظهر امروز مورد سوءقصد و اصابت گلوله قرار گرفت که در اثر این حمله به لقاءالله پیوست.

وی بیان کرد: یک فرد در حال اقامه نماز ظهر و عصر وارد مسجد شد و مدیر حوزه علمیه قیدار را در حال نماز مورد هدف قرار داد و با اسلحه کلت ۵ گلوله شلیک کرد که ظاهراً دو گلوله به سر حجت‌الاسلام اعتبار برخورد کرده است.

امام جمعه قیدار با اشاره به اینکه قاتل توسط مردم دستگیر شده و مردم اسلحه را گرفته و دستان او را بستند، عنوان کرد: در اثر این درگیری یکی از نمازگزاران نیز زخمی شده است.

وی با بیان اینکه پس از این حادثه مأموران نیروی انتظامی و سپاه وارد عمل شدند و قاتل دستگیر شده است، خاطرنشان کرد: پیکر حجت‌الاسلام اعتبار به پزشک قانونی انتقال یافت.

موسوی در مورد انگیزه قاتل گفت: فعلاً نمی‌توان در این مورد اظهار نظر کرد و مراجع قضائی و دستگاه‌های ذی‌ربط کار بازجویی و علت این سو قصد را بررسی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام اعتبار اهل استان خوزستان بود، یادآور شد: وی فردی بی‌حاشیه، بااخلاق و متدین بود و فعالیت‌های مختلفی را در مسجد دایر کرد و نمازگزاران نیز علاقه زیادی به او داشتند و این حادثه مردم را بسیار متأثر کرد.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی