تیتر امروز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
نویسنده یک کتاب درباره روپرت مرداک ادعا کرد

در آرزوی شنیدن خبر مرگ «ترامپ»!

نویسنده کتابی جدید درباره مرداک ادعا کرد که آرزوی این میلیاردر ۹۲ ساله آمریکایی، شنیدن خبر مرگ دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا است.

کد خبر: ۱۵۶۰۴۷
۱۷:۰۴ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۲

در آرزوی شنیدن خبر مرگ «ترامپ»!

دیدارنیوز: نویسنده کتاب جدیدی که درباره روپرت مرداک، میلیاردر آمریکایی منتشر خواهد شد ادعا می‌کند که آرزوی این مرد ثروتمند مرگ دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین این کشور است.

روپرت مرداک که با حزب جمهوریخواه آمریکا رابطه نزدیکی دارد صاحب چند رسانه از جمله شبکه تلویزیونی «فاکس نیوز» است. این شبکه تا پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ و پیامد‌های آن از جمله حمله طرفداران دونالد ترامپ به کنگره ایالات متحده در بین آن‌ها محبوبیت زیادی داشت.

مایکل وولف، نویسنده کتاب جدید درباره روپرت مرداک به نام «سقوط؛ پایان فاکس نیوز و سلسله مرداک» نوشته است که این میلیاردر آمریکایی اکنون به دشمن قسم‌خورده دونالد ترامپ تبدیل شده است.

در بخشی از این کتاب آمده است که روپرت مرداک، ۹۲ ساله بار‌ها جملاتی مانند «همه چی حل خواهد شد اگر...» یا «چطور او هنوز زنده است؟» را به زبان آورده است.

دونالد ترامپ، ۷۷ ساله اکنون نامزد پیشتاز در میان کاندیدا‌های حزب جمهوریخواه برای کسب نامزدی این حزب در انتخابات سال آینده است. انتخابات مقدماتی حزب جمهوریخواه از ماه ژانویه در ایالت‌های مختلف آمریکا آغاز خواهد شد.

شبکه «فاکس نیوز» چند ماه پیش به همکاری خود با تاکر کارلسون، مجری محبوب این شبکه در بین طرفداران دونالد ترامپ پایان داد. تعداد بینندگان برنامه‌های این شبکه خبری پس از آن کاهش یافت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی