تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
خبرورزشی از دیدار پرسپولیس و النصر و واکنش‌ سعودی‌ها به چمن افتضاح نوشت

آبروریزی در آزادی!

چمن افتضاح ورزشگاه آزادی در دیدار با النصر عربستان نه تنها به ضرر پرسپولیس تمام شد، بلکه یک آبروریزی بین المللی را هم به همراه داشت.

کد خبر: ۱۵۶۰۳۹
۱۳:۲۳ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۲

آبروریزی بین‌المللی در آزادی!

دیدارنیوز: وضعیت بسیار بد ورزشگاه آزادی در دیدار پرسپولیس و النصر از هفته اول لیگ قهرمانان آسیا باعث تمسخر رسانه‌های عربی شد.

پرسپولیس در دیداری که خوب نبود، به النصر باخت تا شب تلخی برای فوتبال ایران رقم بخورد. ناراحتی از شکست پرسپولیس مقابل یک تیم عربستانی یک مسئله فوتبالی بود که هضمش خیلی سخت نیست. با این حال کنایه رسانه‌های عربی به ایرانی‌ها در خصوص شرایط میزبانی و وضعیت ورزشگاه آزادی باعث شد تا ناراحتی ایرانی‌ها چند برابر شود.

آن زمانی که بازیکنان و مربیان پرسپولیس و استقلال فریاد می‌زدند چمن ورزشگاه آزادی افتضاح است، هیچ گوش شنوایی وجود نداشت و مسئولان فقط بهانه می‌آوردند و وعده و وعید می‌دادند. آن‌ها فکرش را نمی‌کردند که بعد از بازی پرسپولیس و النصر این موضوع بازتابی بین المللی داشته باشد و باعث تمسخر رسانه‌های عربی شود. در صورتی که فوتبالی‌ها می‌دانستند که قرار است چنین اتفاقاتی بیفتد و از قبل هم هشدار داده بودند.

طبیعی است وقتی فوق ستاره‌ای مثل رونالدو به یک کشور می‌رود، همه چیز آن کشور مورد توجه رسانه‌های خارجی قرار می‌گیرد. با این حال وضعیت چمن ورزشگاه آزادی نه تنها طی چند ماه اخیر بهتر نشد، بلکه به گفته بازیکنان پرسپولیس به مراتب بدتر از قبل شد. چمنی که در همان ابتدای بازی باعث مصدومیت ستاره پرسپولیس شد و ترابی مجبور شد زمین بازی را ترک کند. چمن افتضاح ورزشگاه آزادی نه تنها به ضرر پرسپولیس تمام شد، بلکه یک آبروریزی بین المللی را هم به همراه داشت.

بسیاری از رسانه‌های عربی و به خصوص عربستانی‌ها به این موضوع واکنش نشان دادند و به تمسخر ایرانی‌ها پرداختند. حتی فیلمی از یک خبرنگار عربستانی منتشر شد که او در مورد چمن ورزشگاه آزادی با حالتی توهین آمیز و به تمسخر گفته بود، این زمین بیشتر به درد کاشت سیب زمینی می‌خورد!

کنایه رسانه‌های عربی از باخت پرسپولیس بدتر و دردناک‌تر بود. موضوعی که به سوژه اصلی فضای مجازی تبدیل شد و خیلی‌ها در موردش صحبت کردند. نمی‌دانیم باید امیدوار باشیم که شرایط بهتر شود و یا اینکه منتظر بمانیم در بازی‌های بعدی آسیایی هم مورد تمسخر بقیه تیم‌ها قرار بگیریم. هرچه که بود مسئولان ما نمره قبولی در این زمینه مثل خیلی دیگر از زمینه‌ها نگرفتند و متاسفانه کسی هم در این خصوص پاسخگو نیست.

آبروریزی بین‌المللی در آزادی!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی