تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

اولین برد مردان عطایی در هانگژو

تیم ملی والیبال مردان کشورمان در اولین دیدار خود در بازی‌های آسیایی هانگژو در ۳ ست متوالی و به راحتی از سد نپال عبور کرد.

کد خبر: ۱۵۶۰۲۴
۱۱:۲۸ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۲

اولین برد مردان عطایی در هانگژو

دیدارنیوز: تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو موفق به شکست نپال شد.

به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال مردان نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی از روز سه‌شنبه ۲۸ شهریور آغاز شد و تا ۴ مهرماه در شهر هانگژو کشور چین ادامه دارد.

تیم ملی والیبال ایران امروز (چهارشنبه ۲۹ شهریور) در نخستین مسابقه خود در این رقابت‌ها به مصاف نپال رفت و سه بر صفر این تیم را شکست داد.

شاگردان بهروز عطایی در سه ست متوالی و با امتیاز‌های ۲۵ بر ۹، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۱۳ حریف خود را شکست دادند تا با سه امتیاز در صدر جدول گروه دوم این مسابقات قرار گیرند.

تیم ملی والیبال ایران این مسابقه با ترکیب سیدمحمد موسوی، امین اسماعیل‌نژاد، امیرحسین اسفندیار، محمدطاهر وادی، پوریا حسین‌خانزاده، محمد، ولی زاده و محمدرضا حضرت‌پور (لیبرو) آغاز کرد.

وونگ چی چور از هنگ‌کنگ و عبیدالله شاه از پاکستان داوران اول و دوم این مسابقه بودند که به مدت ۶۰ دقیقه طول کشید.

این دیدار نخستین جدال دو تیم ایران و نپال در طول تاریخ والیبال دو کشور بود که با پیروزی ملی‌پوشان کشورمان همراه شد. تیم ملی والیبال نپال شصتمین حریف تاریخ والیبال مردان ایران در جهان محسوب می‌شود.

تیم ملی والیبال ایران ساعت ۱۰ فردا (پنج‌شنبه ۳۰ شهریور) در دومین مسابقه خود به مصاف بحرین می‌رود.

در دیگر دیدار روز دوم مسابقات والیبال بازی‌های آسیایی هانگژو پاکستان سه بر صفر و با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۹ چین‌تایپه را شکست داد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی