تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
بحث در مجلس برای لایحه جنجالی پوشش زنان

یک نماینده: قوه قضاییه مخالف لایحه حجاب بوده/ قالیباف: قوه قضائیه موافقت خود را اعلام کرده!

در حالی که جلیل رحیمی جهان‌آبادی، یک نماینده مجلس بیان کرد که قوه قضاییه مخالف لایحه عفاف و حجاب بوده و در اجرای این لایحه با مشکل مواجه خواهد شد، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس انقلابی گفت: قوه قضائیه به صورت کتبی موافقت خود را با لایحه عفاف و حجاب اعلام کرده است.

کد خبر: ۱۵۶۰۱۲
۱۰:۱۲ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۲

قالیباف: قوه قضائیه موافقت خود را با لایحه حجاب اعلام کرده است

دیدارنیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه عفاف و حجاب با هماهنگی قوه قضائیه در مجلس به تصویب رسید و قوه قضائیه به صورت کتبی موافقت خود را با این لایحه اعلام کرده است.

محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و پس از تعیین مهلت اجرای آزمایشی قانون عفاف و حجاب بیان کرد: از زحمات همه نمایندگان بویژه کمیسیون‌های قضایی و حقوقی و فرهنگی برای بررسی کارشناسی لایحه عفاف و حجاب قدردانی می‌کنم. این لایحه با هماهنگی قوه قضائیه در مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفت و به تصویب رسید. قوه قضاییه موافقت خود را به صورت کتبی نسبت به این لایحه اعلام کرده است.

بر اساس این گزارش، در زمان بررسی پیشنهادات برای تعیین مهلت اجرای آزمایشی لایحه عفاف و حجاب، جلیل رحیمی جهان‌آبادی بیان کرد که قوه قضاییه مخالف این لایحه بوده و در اجرای این لایحه با مشکل مواجه خواهد شد، اما رئیس مجلس شورای اسلامی نسبت به سخنان وی واکنش نشان داد و تاکید کرد که قوه قضاییه به صورت کتبی موافقت خود را نسبت به لایحه عفاف و حجاب اعلام کرده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی