تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.

تشکر رونالدو از مردم ایران؛ استقبال باورنکردنی بود

کریستیانو رونالدو پس از برتری النصر عربستان مقابل پرسپولیس ایران، از مردم کشورمان بابت استقبال گرم و باورنکردنی از او تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر: ۱۵۶۰۰۰
۰۸:۴۲ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۲

تشکر رونالدو از مردم ایران؛

دیدارنیوز: برنده پنج توپ طلا در صفحه شخصی خود به سفر ۱.۵ روزه‌اش به ایران و ابراز علاقه مردم کشورمان به این سفر واکنش نشان داد.

کریستیانو رونالدو از ظهر روز دوشنبه که به همراه کاروان تیم فوتبال النصر عربستان وارد تهران شد، مورد استقبال هواداران خود در ایران قرار گرفت.

مردم زیادی بودند که خود را به فرودگاه امام خمینی (ره) رساندند تا فوق‌ستاره فوتبال جهان را از نزدیک ببینند. همچنین سیل هواداران رونالدو به سمت هتل محل استقرار اعضای تیم النصر حرکت کرد و آن‌ها مقابل در‌های ورودی هتل، به تشویق رونالدو می‌پرداختند.

این واکنش مردم کشورمان به ورود رونالدو، مورد توجه کاپیتان النصر هم قرار گرفت. برنده پنج توپ طلا پس از پیروزی ۲ بر صفر النصر مقابل پرسپولیس در حساب شخصی خودش در فضای مجازی نوشت: کسب سه امتیاز امروز عالی بود. از هواداران و همه مردم ایران که این سفر را برای ما خاص کردند، به‌صورت ویژه تشکر می‌کنم. چه استقبال باورنکردنی و گرمی!

تشکر رونالدو از مردم ایران؛

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی