تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
انذار علمی انجمن جامعه پزشکی به شورای عالی امنیت ملی، در مورد موسوی، کروبی و رهنورد

شرایط حصر طولانی و غیر قانونی، موجب استهلاک جسم و جان محصورین شده است

انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران، در نامه‌ای به دبیر شورای عالی امنیت ملی خواستار بررسی فوری شرایط جسمی و سلامت میرحسین موسوی، مهدی کروبی و زهرا رهنورد توسط پزشکان مستقل و معتمد و امکان درمان بیماری‌های ایشان در محیط مناسب شد.

کد خبر: ۱۵۵۹۶۰
۱۲:۱۱ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۲

شرایط حصر طولانی و غیر قانونی، موجب استهلاک جسم و جان محصورین شده است

دیدارنیوز: انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران نامه‌ای به دبیر شورای عالی امنیت ملی در خصوص سلامتی آقایان مهندس موسوی و حجت الاسلام کروبی و همچنین سرکار خانم زهرا رهنورد ارسال کرد.

به گزارش دیدارنیوز، در این نامه آمده است:

«دبیر محترم شورای عالی امنیت ملی
جناب آقای علی اکبر احمدیان

با سلام و احترام

همانطور که استحضار دارید سیزده سال از حصر غیرقانونی و بدون محاکمه در دادگاه صالحه سرکار خانم رهنورد و آقای مهندس میرحسین موسوی و حجت الاسلام مهدی کروبی می‌گذرد.

از دیدگاه علم پزشکی تحمیل شرایط حصر و قطع ارتباط اجتماعی افراد به خودی خود موجب فعال شدن مکانیسم‌های آسیب رسان و استهلاک جسم و جان ایشان می‌شود.

بر این اساس با توجه به سال‌های طولانی این حصر بی‌سرانجام و شرایط سخت تحمیلی ناشی از آن، بیماری‌های متعددی بر این عزیزان عارض شده است که بر اساس اطلاعات واصله در ایام اخیر بعضی از این بیماری‌ها شدت گرفته و موجب نگرانی جدی خانواده محترم و مردم شریف ایران شده است.

با عنایت به موارد مذکور، انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران ضمن تاکید مکرر بر ضرورت رفع این حصر تحمیلی و غیر انسانی، خواستار بررسی فوری شرایط جسمی و سلامت این عزیزان توسط پزشکان مستقل و معتمد و امکان درمان بیماری‌های ایشان در محیط مناسب است.

انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران
۱۴۰۲/۶/۲۶»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی